Inlägg från: Patrik72 |Visa alla inlägg
  • Patrik72

Pappagrupp i Eskilstuna

Jäklar va hurtig du är niklasG jag borde också försöka röra på fläsket. ingen som är sugen att lira badminton eller tennis, kanske en dubbel av nått av det .

• Patrik72

hehe vi är lata vi...vad säger ni jag och swartling utmanar 2 st till i badminton, vilka vågar ?

• Patrik72

jag är med på fredagar inga problem alls. vore jätte kul o gud va träningsvärk man ska ha sen. oj oj

• Patrik72

Jag har vart aktiv idrottare i hela livet men sista 3 åren har man degat ner sig totalt.Tennis,innebandy fotboll alla boll sporter.vore fint att fp röra på sig igen

• Patrik72

annars bokar vi en tid i bollhuset vid munktell nästa fredag vore kul.

• Patrik72

jag och swartling det är 2 st sen wedde swesse

har jag glömt någon ?

• Patrik72

Okej låter toppen om vi kan ta din tid på jobbet att lira.ska vi satsa på nästa fredag då ? klockan 19.00 alltså 9 februarie kl 19.00 funkar det

• Patrik72

hehe nej det var badmninton inte tennis, tror vi missförstår varandra på ala håll. klart vi ska bowla o bira också för dom som vill. gick det ej att få tid på någon av ers jobb en fredag ? annars kostar 130 kr /tim i bollhuset så är inte det mycke delar på 4 personer.

• Patrik72

KFUM har en hall i vilsta jag har varit orförande i deras innebandy sektion. tror vi betalade 30 kr /tim där skulle kunna kolla om det får att boka nån tid där

• Patrik72

Låter som en bra ide .....

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna