Pappagrupp i Eskilstuna
hehe tror det blir tufft att lira bowling o badminton poå samma dag hehhe vi fåpr nog ta en grej i taget .....
hehe tror det blir tufft att lira bowling o badminton poå samma dag hehhe vi fåpr nog ta en grej i taget .....
Ja fick min jonathan född 29/1 10.08 så nu är man små barns far igen. Ska vi spika 9/2 vi kan göra så här för att se intresset först. om alla skriver om dom kan komma så bestämmer jag sen vad vi ska göra.annars blir det pannkakak av allt blir det bra?
ska vi lira badminton så behövs det en gubbe till kom igen nu pappor....
hehe fixar jag det kan bowla på toan hiihih
låter kul hoppas vi kan skaka fram en kille till då¨ så vi blir 4. jäklar vilken träningsvärk jag ska ha efteråt.
låter bra tror ej det blir nån bira på fredag blir nog bara badminton. vi tar ölen en annan fredag .man kan juu inte äta hela kakan på en gång-man måste spara lite också hehe
Vilken hall har du bokat eller rättare sakt vart hehe var det volvos egna hall ?
annars kan nån av oss ta med en polare.ja har säkert nån som kan haka på. hoppas ingen av er är proffs nu klart man har lirat en del badminton men nått proffs det är jag inte.
men kul ska det bli.Tennis är mera min grej där funkar ja rätt okej hehe.
Hej har haft rygg skott nu andra dagen hoppas detta släpper annars ser det mörkt ut.men jag ger inte upp än
du är välkommen