Pappagrupp i Eskilstuna
min svärfar kommer med så vi blir nog 8 st då har vi avbytare
min svärfar kommer med så vi blir nog 8 st då har vi avbytare
Snyft fick sitta på bb och vänta på läkaren i 2 timmar jätte kul ![]()
![]()
![]()
hoppas att ni hadde det kul i kväll jag satt på bb och Albin som komm från Strängnäs
hamnade i polis kontroll och fick flygande bes på bilen sen när han komm till wm data så hadde ni gått in
Så båda vi hadde en jätte rolig fredag
Jag får jaga er någon annan dag
lever ni i dag
själv har man tagigt o städat i garaget det var behöviligt det kan jag säga
kollade lite på nätet på ett flygplan
ser roliga ut och för ca 400kr st ha det så höres vi .Och byta mobilnummer låter kanonDet låter bra, messa på Wedde och lycka till uppe på fl. Vi håller tummarna här hemma ![]()
teller du har mitt nummer nu i inboxsen
ha det bra nu så höres vi av
Det går att flyga flera samtidigt. Wedde snackade om att man kunde sätta som serpentinpapper eller dyl och åka o jaga varandra och försöka få bort pappersbiten...
Ha tålamod den kommer nog när man minst anar det
Och jag såg att det går att flyga upp till 6 st samtidigt kan bli djävligt kul
Wedde; RC-flyg låter jättekul. För mig är det svårt måndag-torsdag pga jobbet men fredag, lördag och söndag är helt ok för min del. Tänkte dra ner till Hobbex och spana lite idag hehe
Ett nytt innebandyförsök ska vi väl våga oss på
. Med dig och dina 2 kompisar, mig + om jag får med mig Albin, Patrik och om han får med sig Robin, Teller och jompabompa (om du är sugen på bandy) så är vi ju nio stycken... Men det skadar väl inte om vi tar o raggar några extra gubbar som kan tänkas vara intresserade
.
Jobbigt med en del BM på fl... vi har också råkat ut för en del surkartar
. Hoppas på att det kommer in lite trevligare BM efter skiftbytet och lycka till än en gång ![]()