Inlägg från: swartling |Visa alla inlägg
  • swartling

Pappagrupp i Eskilstuna

Lista innebandy fredag 23 19-21:
    Anders + Peter
    patrik
    swartling

Niklas g vi syns i vilsta i pulka backenCool  (jobbigt med vaden)

wedde vilken frekvens har du på dit plan ? så vi köper samma frekvens på planen Fot i munnnen
    var & kollade på ett i går så på fredag blir det köp
    Och sen säger jag wedde sladden konner nog när vi sitter i pulkorna högst uppe i vilsta baken  fast det går ju väldigt fort nerför  (sidfot)
    (brommsar) i vilsta fins bara på sommaren
  • swartling
    Wedde; inget nytt på med eran "alien"  ? Angående kortet till innebandyn så kan jag ta det om eran lilla bestämmer sig för att titta ut precis när vi spelar .
    Är det någon tid bestämd för flygning på söndag?

P E T; tråkigt att du jobbar i helgen... Missar ju både innebandy, pulka och flyg...

NiklasG; skrev du i deras tråd när och var det blir? Annars kan vi ju skriva upp här i tråden igen och be Girlfriend in a coma att kika in här.

Innebandy 23/2 19-21 WM-huset

Anders + Peter
    Patrik + Jesper + Magnus + Micke
    Swartling
    Teller
    Jompabompa
    Swesse

(ingen som är glömd?)
  • swartling

NiklasG nu ska jag ner på stan i morgon och då ska jag köpa en snabb räserpulka
    mohaha mohaha så nu ska det bli åka av hihi Förvånad
    jag har aldrig sakt att jag är fulltfrisk mohaha .

flygplan skall och så inhandlas  och jag har köpt två st bandybollar till bandynFörvånad

Ha det gött nu alla så höres vi i morgon natti natti gubbar

• swartling

Bandy o vad omt jag kommer att ha i kroppen Cool fast jag sere fram i mot bastun efter 
    bandyn  
    ska kolla på grillen som jag tänkte ta med i morgon så vi kan grilla korv mär vi ska åka 
    pulka  

NiklasG tack för tipset ang pulka men är det taktik att man ska köpa en sämre pulka än din räser pulka Fot i munnnenhihi

• swartling

NiklasG; Det låter bra o dela på björkved, men då måste en eldstad vara ledig... Vi kan ju ta med våran grill ändå ifall att allt är upptaget där borta .

Kanske skulle ta o åka till ÖB o checka läget sen... får se om jag hittar nåt bra i pulkaväg

• swartling

Nu är det bara att ladda inför pulka åket i morgon 
    Fast jag har ont i kroppen ajSkrikandes  så vi får ta liften upp i morgon  hihi

nä nu ska jag försöka ta mig  in i köket o äta lite ha det nu gubbar 

Flyg på söndag 25/2 
    Niclas (swartling) + wiliam  

• swartling
    NiklasG skrev 2007-02-23 21:58:17 följande:
    Jag tar på mig att införskaffa en säck ved till i morgon.Hoppas ni har rejält med träningsvärk i kropparna i morrn Så jag får en chans att vinna pulkaracet..Nu ska jag nog avnjuta en till Irish ... mjums..
    FUSK med irish    nu vart jag ju törstig Glad
  • swartling
    skrothandlare skrev 2007-02-23 16:23:17 följande:
    Tittar in här igen... undrar om det e nån som ska ut och öla lite den närmsta framtiden?? då jag e lite sugen och gärna träffar nya ansikten =)
    Låter inte helt fel
  • swartling

Nästa lördag funkar för min del också...

• swartling

Håller med NiklasG; superkul idag. Tackar tackar

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna