Pappagrupp i Eskilstuna
Innebandy fredag 2/3
1. patrik+jesper+peter+micke
2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )
3. wedde+bigge
4. iggy82+ev kompis
Innebandy fredag 2/3
1. patrik+jesper+peter+micke
2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )
3. wedde+bigge
4. iggy82+ev kompis
har ni något förslag på vart förfest....?
jag tror vi får svårt att sitta hos mig ,men någon er andra kanske har lite plats hemma ?
lördag blir ölande någon som kan tänka sig ha några grabbar hemma hos sig innan vi går ut.hade gärna kunnat vara hemma hos mig , men vi får främmande så det blir tufft.men någon av er andra kanske -??? vore kul o träffas vid 19.00 typ hos någon och ta några kalla innan vi går ut.
4 vägs korsningen efter city vårdcentral.vi möts i hörnet där vi står där runt 18.45 vi går ej att missa 7-8 st gubbar som tror att vi kan spela innebandy haha jag är bland dom hehe
jäklar va segt det var idag gubbs...fanns det nått intresse för utgång imorgon ? är det bara jag o swartling som ska ut ? kom igen nu vi kan sitta hos mig jag har sparkat ut min familj så det är lugnt.
VI Ä KLARA
min lille son vaknar 150 gånger på natt så det där med sova det känns avlägset....
stort grattis wedde från familjen nilsson
3 månader ska dom vara för att få börja babysim
Innebandy fredag 16/3:
Wedde + Bigge
Iggy
patrik+robin+jesper
Der är för mycke plan prat här hehe finns det inga sport nördar där ute som mig .....
alla bollsporter o ishockey just nu så är det mitt SM SLUTSPEL så nu följer man man ju det värmlänning som man ´är så ä det ju FBK för hela slanten
Fler gubbs...
Innebandy fredag 16/3:
Wedde+Bigge+John+ev Micke
Iggy
patrik+robin+jesper+en till
swartling
teller
Innebandy fredag 16/3:
Wedde+John+ev Micke
Iggy
patrik+robin+jesper+micke+danne
swartling