• Sabineb

Mikael Persbrandt

Är Mikael Persbrandt o Ulf Lundells dotter ännu tillsammans??

• Svar på tråden Mikael Persbrandt
  • Sergei

Vad heter filmen där han visar snoppen?

• Nicke

De sa "svärfar Ulf Lundell" i ett herrans liv igår också. ;) Persbrant sa inget om det.

• HelenaM

Med risk för att bli lynchad: Jag tycker att han är lite svinig.. verkar inte så trevlig

• sof2

Lillflickan: Då blir det nog en jämn match ha ha :)

Sergei:Finns det en film där han visar snoppen????

• Sergei

Håller med HelenaM, men jag vill för d se filmen där han visar snoppen =)

• Sergei

japp! Enligt rykten ska han dessutom va rätt välutrustad... Så det vore ju trevligt att se den... vet ju dock inte vad den heter... filmen alltså =)

• sof2

Nu tjejer måste vi forska lite!!:)

• Sergei

ok, har spanat lite... tror den kan heta "Hela härligheten" passande nog...

• Snoris

Ett herrans liv är inspelat i september om jag inte minns fel.

• caramel meringue

Millani

caramel meringue. Jaha funderade vad du menade, fniss

Förstår det

• Nicke
    HUR kunde ni veta det?
    - Vi berättar i programmet att första gången vi träffade Persbrandt var när vi knackade på till hans loge på Dramaten. Då öppnade han dörren med en liten kökshandduk kring paketet, som han sedan släppte och gick omkring naken där inne. Filip sa då "Så skulle inte jag ha gjort, och jag har ändå större kuk än vad du har". Då började Persbrandt ifrågasätta det, men då var jag tvungen att inflika att "Tyvärr Micke, så stämmer det". Och om vi tvunget måste diskutera detta, så är det absolut inget fel alls på Persbrandt, men han är ingen Filip Hammar!
  • sof2

Som sagt...Jag ska gifta mig med honom:)

• Millani

Vill oxå se "Hela härligheten" He he.Räcka ut tungan

Njut av livet, det går inte i repris.
  • Sabineb

=) Jaa men hur va det nu då??
    Är han singel alltså?? Bara så jag vet om man kan fortsätta hoppas. Man verkar ju ha endel konkurrenter =) så kan ju bli svårt. Fast med den utrustning 2ni säger2 att han har kanske han kan ha fler.....

Svar på tråden Mikael Persbrandt