Inlägg från: Mikkel räv |Visa alla inlägg
  • Mikkel räv

Raggare?

Jag gillar raggarkulturen jättemycket . men kan väldigt lite om bilar så jag vågar nog inte kalla mig raggare. Det är lite en hederstitel för mig. De flesta "riktiga" raggare jag känner är otroligt snälla och ödmjuka och bjuder på sig själva och sin kunskap!

• Mikkel räv

Ang inlägg 65 - de få "riktiga" raggare som finns i högstadieåldern är ofta starka självständiga killar och tjejer med ett stort intresse och mycket kunskap. Ofta är det en familjegrej och de familjerna gör något så ovanligt och fint som att umgås över generationsgränserna! 1000 gånger hellre att mina barn bleve raggare än bleka dataspelsnördar!

• Mikkel räv

I min värld är alla som har personlighet och sticker av lite från den grå massan kung (eller drottning om det känns bättre!).
    Jag har på något sätt en känsla att de som gör sig lustiga(st) över raggare är de som har svårt för minoriteter och subkulturer överhuvudtaget och tänker väldigt mycket på hur de uppfattas av andra...
    Kanske en generalisering, men ändå...

• Mikkel räv

Santos - tråkigt med din negativa upplevsle. Det finns rötägg i alla subkulturer. Jag tycker att raggare i allmänhet är väldigt snälla.

Svar på tråden Raggare?