• aidah

    Vad är skitjobb för dig?

    Som rubriken lyder vilket/vilka jobb anser du vara 'skitjobb' och skulle inte kunna tänka dig att ta?

  • Svar på tråden Vad är skitjobb för dig?
  • PaulineS

    Vet egentligen inte om det är skit, men jobb som personlig assistent skulle jag ALDRIG ta

  • Har ingen signatur ännu

    Mitt jobb på hemtjänsten var ganksa mycket "skitjobb" men det var ändå mycket givande pga kontakten med människorna. De blev alltid så glada så det kändes verkligen som att man gjorde en insats och gjorde någon annan glad varje dag. Men skiten kunde man varit utan...

    Skulle nog inte kunna jobba som lokalvårdare eftersom jag är så otroligt dålig på att städa...

  • jonnysbrud

    jobba på ett reninsvärk
    jobba på farmar tjänst som gödslare
    jobba med svin
    ja alla grejer som luktar helt enkelt sådana jobb skulle jag ALDRIG ta...

  • Alle

    Alla typer av jobb med usla villkor, usel lön och taskiga arbetsgivare.
    Jag har till exempel inte hört  mycket gott om Lidl och McDonalds som arbetsgivare och skulle aldrig jobba där.


    Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • MINI25

    Kanske att vara städare i pendeltåg och på T-centralen? Om man nu ser till SKITmängden.

  • Grisling

    Tidningsbud!
    Min man är det och jävlar i havet vilket SKITJOBB!

  • Duckan74

    Sopgubbe pga lukten, får kräkninar av den. Lapplisa vill jag verkligen inte vara. Snacka om tacksamt jobb! Sen vill jag inte ha jobb som inte betalar nånting heller.

  • Veladis

    Jag har jobbat som vårdbitrade i hemtjänsten om somrarna när jag pluggade  och verkligen vantrivts... Känns inte rätt mot vårdtagarna då heller. Så det gör jag inte om, om jag inte absolut måste...
    Tunga lyft, mentalt jobbigt och konstiga arbetstider...

  • Ickan

    Tidningsbud har jag varit och hade inga problem med... skitjobb för mig är nog vårdjobb alt att sitta i någon källare själv och sortera gamla böcker eller nåt. Såna jobb finns ibland som sommarjobb.

Svar på tråden Vad är skitjobb för dig?