Vad är skitjobb för dig?
Som rubriken lyder vilket/vilka jobb anser du vara 'skitjobb' och skulle inte kunna tänka dig att ta?
Som rubriken lyder vilket/vilka jobb anser du vara 'skitjobb' och skulle inte kunna tänka dig att ta?
Det beror mer på det runt om arbetet än själva utförandet. Jag behöver bra lön, bra arbetskamrater, och bra arbetstider,,,, sen spelar det ingen roll om jag är klottersanerare eller busschaufför.
Telefonförsäljare på callcenter. Jag är absolut inte säljartypen.
har testat städjobb,usömmnad,dagkolla för skolbarn på sommarlov,servicehus
skit jobb är servicehus,jobba gratis(villket jag har blivit erbjuden o gjort då jag inte har rätt till ersättning!)skulle inte klara av att jobba med utvecklingstörda,telefonförsäljare
skulle gärna jobba,men kan inte pga värk i kroppen,kroppen är slutkörd,o jag får leva på maken eftersom jag inte får nån inkomst/ersättning
den dagen jag är återställd kan jag tänka mig jobba max 45-50 %
telefonförsäljare är det enda jag kommer på som jag ser som skitjobb, äldrevården...men det är inget skitjobb absolut inte bara inget som hade passat mig.
Skitjobb är för mig då jag får dåligt betalt för alldeles för stor arbetsinsats och där jag inte kan påverka min situation själv alls. Tex då jag skulle jobba för 53 kronor OM DAGEN och utföra ett heltidsjobb + lite till helst. Dåliga chefer kan göra det roligaste jobb till ett skitjobb och detsamma med fruktansvärda arbetskamrater eller arbetsmiljö.
städjobb! att rena och tvätta äckliga toaletter.. eller undersköterska eller doktor.. tål inte se blod.. typ :p eller ta hand om gammla.. klrara inte ta hand om gammla som jag tycker synd om.. hemskt.. eller nått.. skulle aldrig jobba på mc donalds heller.. varfö ver jag inte riktigt.. finns nån bra anledning..
För mig finns det inga skitjobb. Det finns mycket jag verkligen skulle dra mig in i det sista för att jobba med, men jag skulle aldrig vilja kalla ett jobb för skitjobb. Hur tråkigt är det inte för dem som har de jobb som återkommande nämnts i tråden?
Att ta ett jobb- oavsett vad det är och så länge det inte är kriminellt- är väl ändå ett tecken på att man vill göra rätt för sig och vara en del av samhället istället för att leva på bidrag och bara gå omkring och leta efter drömjobb?
Städare på tunnelbanan...fyyy, allt äckel överallt. Eller städare av allmänna toaletter, passar inte mig som har bacillskräck. Vårda sjuka och gamla är nog slitigt, men ett sånt arbete ger ju någonslags tillfredställelse i och med att det är så viktigt och man faktiskt hjälper människor.
Ett skitjobb för mig är ett jobb där jag mår dåligt. Tyvärr har jag provat på några sådana, men det har inte berott på jobben som sådana utan på min personlighet och mina problem. Alla är vi olika och tur är väl det.