Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Hallå tjejer!
Är här inne o spanar för jämnan för o se hur det går för alla, men hinner aldrig ta mig tid att skriva ngt för man har så fullt upp. Ska (förmodligen) få en liten flicka den 19:e mars och allt är uppochner:
Vi köpte vår drömlgh på Kungsholmen i maj förra året och blev lovade att det skulle bli stambyte typ i aug, men de sköt upp det till nov och nu till jan. Så nu har de börjat riva ut både kök o badrum så lgh ser ut som en byggarbetsplats, så vi kan inte bo där, och det kommer inte bli klart förrän tidigast 9 mars.
Nu bor vi tillfälligt i en sunkig etta på birger jarlsg, är såå rädd att bebisen kommer tidigare o allt blir kaos. Har inte hunnit köpa ngt till bebisen än för det vart så fullt upp med att bestämma vad vi ska ha till kök och badrummet och all oro för renovering har gjort att allt kring bebisen liksom kommit i skymundan. Åhh låter säkert som värsta ilandsproblemet, men det e då faan att allt sker samtidigt.
Nu när man håller på o renoverar hemma också vill man ju inte va där o inte vill man va i andra lgh heller så jag jobbar fortf heltid.
Åhh sorry tjejer va bara tvungen att kräkas av mig lite. Kan tänka mig att det finns fler än jag som börjar bli hispiga nu när det börjar dra ihop sig.
Såg att Medusa skulle äta brunch på sirap i morgon. Jag har också bestämt att äta brunsch där i morgon med några vänner, så om ja ser ngn med stor mage så vet jag att det är du
Hoppas att ni mår bra alla och att ni får en härlig helg!
/Sofia