Inlägg från: Angelicious |Visa alla inlägg
  • Angelicious

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Måste bara fråga...
    jag har fått såååå himla ont mellan benen, har ett fruktansvärt tryck i underlivet...!!
    Gör liksom att det är väldigt svårt att röra sig.. framförallt att ta sig upp ur sängen..
    Har känt av en del förvärkar nattetid, men annars inget speciellt..
    Äckelvarning.. - har rätt mycket flytningar nu oxå.. alltid blöta trosor.. Blää, vad äcklig jag låter.. Har BF om två veckor nu..
    Någon som oxå känner av smärtan i underlivet??

~~~~ v. 38~~~~
  • Angelicious

Hej tjejer!! En liten fråga till er.. för er som slemproppen lossnat för.. hur såg den ut och hur mycket var d..? Fick för mig att min lossnade igår, men har ju haft mycket flytningar oxå hela tiden, så är inte säker.. d här var liksom ÄCKELVARNING!! gul/grönt och väldigt slemmigt och tjockt.. Vad tror ni??

~~~~ v. 39~~~~
  • Angelicious

Grattis alla nyblivna mammor...!! Inte blir man nå avis...

Imorrn har jag BF, tror inte att Liten tänker komma än på ett tag... *suck*
    Fick för mig att jag börjat läcka vatten, men är så osäker. Kanske bara urin eller
    massa flytningar.. Var väldigt blöt liksom men ingen blöt fläck i sängen.. kände bara att det rann till... Tror att när vattnet går så vet man d..??? Känner inte av några värkar heller så...

Tänkte passa på att fråga om tips på namn oxå.. vi har sååå svårt att komma på nåt namn.. har varken kill eller tjejnamn..?? Måste passa fint med Andreas (min sambos son)
    Supertacksam för tips..!!!

Ska försöka sova en stund nu, sover ju inget på natten längre.. *puh* jobbiga tjocka mage..!!!

~~~~ v. 40~~~~
  • Angelicious

Cirpen - Tack.. avvaktar lite, sitter i sängen nu och rinner fortfarande lite.. nu är d fläck på lakanet... men tycker d är flytningar med.. tycker d är för lite liksom..

Hellur - kanske d var slemmisen som gick, min gick förr förra helgen! å än ingen bebis.

Hur såg den ut..??
    Spännande, kanske din lill* tänker komma tidigare.. *hoppas*

~~~~ v. 40~~~~
  • Angelicious

Murgrönan - Nejdå, inte nödvändigt med att d ska börja på A..

Killen vill att om d blir en tjej ska hon heta Amanda.. jag har inte riktigt tagit till mig d

namnet.. Tycker d är jättefint men....

Killnamn är vi sämst på.. har inget.. Hade ett -Adam, då fick våra nära vänner en pojke, å gissa vad han skulle heta...!! *suck*

Lukas går inte.. d heter Andreas brorsa.. hans mammas andra barn.. så d är oxå upptaget..!!

Man kanske inte vet förrrän man har Liten i famnen..!!

~~~~ v. 40~~~~
  • Angelicious

Hellur - man kan jämföra konsistensen av slemmisen med en manet..!! Lika slemmig..!!

~~~~ v. 40~~~~
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3