Inlägg från: loudean |Visa alla inlägg
  • loudean

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Hej!

Jag läser denna trevliga tråd för jämnan och är på BF+1 idag - trots förvärkar, utplånad livmodertapp och fixerad bebis - allt detta sen v 32... Läkarna har i princip svurit på att jag absolut kommer föda ett par veckor innan BF.... aarrgghh... : ) Men vad göra... hihi.. Snart så...

Jag undrar om det är någon som vet ifall det är besöksförbud på SöS nu? Eller gällde det Södra BB?

• loudean

Jo det är klart att - är det besöksförbud på SÖdra BB så är det nog det på "vanliga" SöS också... Det konstiga är att min bm inte ens nämnt nåt om det, trots att vi precis diskuterat hur långa besökstiderna är etc... Både jag och sambon har föräldrar i andra städer, så det är ju inte riktigt läge att åka tre timmar med bil och få hänga i nån sjukhustrappuppgång eller i entrén.... ha ha..

Och trots att jag älskar mina föräldrar så är jag inte ett dugg sugen på att ha dem hos mig konstant, nåt dygn i början när man kommit hem och bara försöker komma underfund med vad f-n man håller på med... Man kommer ju vara helt novis på det där med amning och allt.. Vill bara snusa bebis och gosa...

ja ja...

Förresten - nån undrade om Bvc Gullmarsplan.. Jag bor precis där och kommer söka mig dit oavsett... Vi kanske ses!?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3