Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

jag jobbar ju bara 50% nu (sovmorgon varje dag o ledig fredagar). sportlovet är ju om 2 veckor. fram till dess har jag en klass men efter det kan jag bara vara där o fixa. så minst 2 veckor till i alla fall. vi flyttar ju om 2 veckor. precis när sportlovet börjar. vore skönt att vara hemma o fixa då!

• bianca2

FRUKOSTBADARE- ska vi ses i entren (där man betalar) klockan 9?

Lillenlillen
    Swenglish
    Bianca

Det blir kanon" skönt!!!
    jag har nog 31 dagar till Bf? får INTE komma innen flytten den 25e!

ha en skön dag. själv ska jag käka wok m kompisar ikväll. mums!

• bianca2

ungefär som ni - 12 kg sen inskrivningen men några till innan, när jag slutade röka. gick inte upp ett kg mellan de 3 senaste besöken så vi får se vad som händer om en vecka då jag ska dit igen.

• bianca2

FRUKOSTBADARE- ska vi ses i entren (där man betalar) klockan 9?

Lillenlillen
    Swenglish
    Bianca
    J79
    Björklöv

• bianca2

min kille hör hjärtljud o min bm sa att det går!
    prohrammet var ju bra!
    jag her en liten fråga/undran. förra ggn jag var hos bm hade bebben sjunkit ner lite o blivit ruckbar. nu undrar jag om han vänt på sig. känner mest aktivitet nere i livmodern? någon som känner igen sig o det handlar inte alls om att han vänt sig. hoppas inte!

• bianca2

skönt att höra!!! hoppas du har rätt. vi ses imorgon!

• bianca2

Hej!
    Kom precis till jobbet efter frokostbadet! Så HÄRLIGT!!! . de andra var kvar när jag gick. lyx!!!!!
    Sole - tror inte han vänt sig men får inte veta säkert förrän om en vecka när jag ska till bm!¨
    ha en bra dag!
    kram

• bianca2

he he, jag har 80 uppsatser o rätta men det e lite segt! behöver verkligen varva lite m er
    tack igen för idag!
    gärna snart igen. kram

• bianca2

jag jobbar ju men jag är ganska flexibel så välj en tid så ska jag försöka anpassa mig

• bianca2

MÅNDAG, LUNCH eller MIDDAG? Skriv in antingen eller eller båda, vilket som passar bäst.

Swenglish, lunch/middag
    Björklöv, lunch/middag
    Ginger, lunch(i stan)/middag
    Hellur, lunch
    Sole, lunch
    Zul, lunch

jag måste tyvärr jobba från kl 13.00. sista veckan innan sportlovet så jag kan tyvärr inte banga. OM ni skulle få för er att käka tidigare o närmre söder kan jag haka, annars får jag vara m nästa gång istället!

Är GLAD! har haft samtal m min chef. Fick massor med beröm! han sa att jag till om hade bättre fokus o resultat nu när jag varit gravid. känns inte så men kul att han tyckte det. var nervös att jag skulle få skäll!

ha en bra kärleksdag. själv ska jag käka på den gamle o havet ikväll. ngn som käkat där?
    kram kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3