• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

hej på er och tack för igår!

på något sätt har jag lyckats glömma de som satt mer mott mitten i början, tex Pippi och Lillie74, usch jag skäms verkligen att jag är så dålig på namn OCH ansikten!

Swenglish
    jag tror jag kommit på vartifrån jag känner igen dig, du är otroligt lik en kompis kompis, måste vara det!

v32 - BF 26 mars
  • Sole

jag mår lite illa o känner mig risig i magen idag

Alltså:

Swenglish - Anna
    PippiL8 - R.
    Ginger - Alexandra
    Sole - Sofie
    v32 - BF 26 mars
  • Sole

Swenglish

det där med att testa var ett bra tips, ni verkar ju så kunniga i den här tråden att ni borde kunna hjälpa mig o se ifall det är ett plus?

den ligger i mitt bildgalleri nu så snälla hjälp mig o kolla ifall det är ett plus??

apropå föda tror jag på Cirpen, sen Swenglish och efter det börjar det bli svårt..
    jag kommer säkert vara sist iallafall, vet ju inte en som det är Dehli belly eller om jag är gravid

v32 - BF 26 mars
  • Sole

SPRINGA till apoteket? Nää det går ju inte

ååterkommer när jag gjort nytt test

v32 - BF 26 mars
  • Sole

Björklöv

kul att få vagnen så snart! Vår beräknas komma i mitten av feb.

Lycka till hos BM idag!

v32 - BF 26 mars
  • Sole

jag tycker det är supersvårt att gissa och jag håller med, det är väl lite för lätt att gissa på Cirpen som har datum

en sak jag funderade på om vi kunde lägga till var vilket sjukhus vi planerar föda på ?

Jag har lagt in på mig iallafall i listtråden!

v32 - BF 26 mars
  • Sole

Swenglish

skulle du lägga in kort från igår på din sida eller maila till oss?

v32 - BF 26 mars
  • Sole
    Swenglish skrev 2007-01-24 19:56:02 följande:
    Ja, faktiskt rätt många som var med från början som fortfarande hänger med! Kul!Jo, ska lägga upp bilder, men problemet är att jag inte har lärt mig hur man gör...hhhrrrrmmmm...så min man får göra det...kvinnofälla?
    jag kan förklara för dig om du vill!
    v32 - BF 26 mars
  • Sole
    Frill skrev 2007-01-24 20:11:02 följande:
    Hejsan alla, och tack för igår! Himlans trevligt. Jag var stentrött när jag kom hem, och inte är jag piggare nu där jag fortfarande sitter kvar på jobbet. Tror jag kan härda ut en timme till, men sen får jag nog gå hem och sova. Lämning till tryck i morgon.Sole, jag kom på att jag har fått papper med några enkla övningar på för foglosserskor. Påminn mig så ska jag försöka beskriva övningarna en dag om du vill, när jag inte jobbar så mycket. (Jag har skamligt nog inte lyft ett finger för att testa dem själv, men de är säkert bra)Återkommer med gissningar och listuppdateringar när jag har mer tid./Frida
    gulligt av dig!
    jag fick ett sånt papper av sjukgymnasten i typ v 15 som jag har slarvat bort här hemma
    v32 - BF 26 mars
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3