Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Badbyxor? Är de till för att användas om jag behöver duscha eller är det för om det blir blodigt under förlossningen?
Badbyxor? Är de till för att användas om jag behöver duscha eller är det för om det blir blodigt under förlossningen?
På KS kostar det 200 kr/dygn för pappan och då ingår nån slags frukostbuffé
Om Murgrönan får föda i veckan vill jag också det!! Vi har trots allt samma BF!
Om ni vill veta när ni ska föda och hur det blir:
Låt Madame Zaritska förutspå det hela
http://pregnancyandbaby.com/pregnancy/baby/Madame-Zaritska-predicts-your-birth-experience-736.htm
Nä men det är ju det liksom. Tror blivande mormor, morfar och de andra verkligen inte att jag skulle ringa dem när jag hade möjlighet och tillgång till telefon med tanke på att de ringer VARJE morgon och dessutom typ tre-fyra gånger till senare på dan? fast som sagt, de är ju nyfikna och spända och vi är ju de ensa som vet svaret på deras frågor
Men sen har jag en kille (typ gammal kompis/bekant) som ringer mig typ en gång i månaden (bara när han vill ha hjälp med något) och frågar "Men va? Har du inte blivit mamma än? Shit vad länge du är gravid" och sånna där andra skojiga kommentarer, får lust att släng apå luren varje gång och jag är INTE nån aggressiv typ.
Sole:
Grattis till den till flickan då, sjukt att de sa fel på UL:et, hahaha
Men alltså ni som inte vet kön, har ni fattat att det går att se könet på UL-bilderna? En tjej sa i min gästbok att det är vanligt att det går?! Hade jag ingen aning om och jag fattar inte riktigt hur man tittar heller...