• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

God morgon!

Ingen bebis här heller, har nu 13 dagar kvar till BF.

Sole - Ska också kolla på Desperate. Var inte hemma igår så missade det. Bra med hårddisk. Får börja spela in allt snart, i fall bebisen kommer

Ska snart till BM, var ett tag sen nu känns det som. Sen ska jag luncha med min sambo. Tänkte passa på att köpa amningsbh när jag är i stan, det är det enda som återstår på inköpslistan.

Ha en bra förmiddag tjejer!

• Hellur

Hallå!

Är nu hemkommen från stan. Var först hos BM, alla värden var bra och bebben ligger rätt. Huvudet är ruckbart. Skönt!
    Mötte Björklöv där
    Ska tillbaka på ett sista besök dagen efter BF, om den inte komit innan förstås.

Sedan bjöd sambon mig på lunch. Passade på att vara kvar i stan efter det. Handlade amningsbh, så nu tror jag att jag har allt?

Frill - Vilken kanon man du har!

Swenglish - Vi har en kombinerad DVD/hårddisk av märket Pioneer. Är ingen tekniskt kunnig person, helt lost egentligen. Men är mycket nöjd med den! Enkel att spela in på och det är skönt att slippa alla dessa DVD skivor överallt.

Sole - Mediacenter, det låter mycket intressant. Skulle nog vara himlen för mig

Fika eller lunch är alltid roligt. Tror jag kan på fredag. Om inte annat måste vi ha en träff nästa vecka! För oss som inte ska ha än och där bebbarna inte vill komma ut än

• Hellur

GRATTIS Majlinsa!!! Jätte roligt. Åhh, en bebbe till.

• Hellur

Frill - LYCKA TILL! Tror det kommer bebis där nu. De brukar vara kinkiga vid vattenavgång och vill ibland att man är kvar.

Oj, har skrivits en hel del på förmiddagen
    Kanske blir tyst på denna tråd ett tag som Swenglish sa. En del av er går på övertid och andra ska ha nästa vecka. Vi som har en bit kvar får tappert hålla igång den

Verkar som det är många som fyller år runt BF datumen. Mitt BF är på min födelsedag, så jag hoppas verkligen att den inte håller tiden. Man vill ju att den lill* ska få en egen dag.

Förstår er oro över att inte få komma till det sjukhus ni tillhör och bli skickad till en annan stad.
    Har plats på BB Stockholm så känner mig faktigst lugn. Men om jag inte hade haft det skulle jag varit jätte orolig över det.
    Jag skulle ringa när det sätter igång och kolla läget och förvarna.

• Hellur

Lunch eller fika imorgon funkar för mig!

• Hellur

Vivs - Spännande! Låter som det borde vara på riktigt nu. Hoppas du får bebis i natt.

Hoppar nog fika imorgon. Men fikar gärna nästa vecka!

• Hellur

Vivs - Säger som de andra, ring förlossningen. Låter som det drar ihop sig för dig att föda ditt barn. Lycka till om du inte loggar in i morgon!

Swenglish - Grattis i förskott! Vet aldrig om du loggar in i morgon? Men hoppas den väntar tills på lördag så den får sin egna dag.

Cirpen - Välkommen hem. Skönt att det inte var någon böld!

Murgrönan - Grattis till löneförhöjningen. Måste kännas mycket bra. Själv hoppas man nog i onödan på mer än den årliga fackliga höjningen.

• Hellur

Hur ska man kunna sova nu när det händer så mycket spännande här i tråden?
    Kommer logga in med spänning i morgon bitti.

Snart är det natti natti. Hoppas ni får en god natts sömn!

• Hellur

Torris - Grattis till lill killen! Han är jätte fin.

Lillen - Oj oj oj vad spännande! Nu är det snart dax för dig. Håll oss uppdaterade.

Vivs - Ja det verkar som du är inne i latensfasen. Hoppas den inte håller i sig länge till. Tycker du borde få din bebis nu.

Det här är bara för spännande! Jag som tänkte åka iväg och handla lite inför helgen, men vet inte om jag klarar det. Tänk om man missar något

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3