• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

hej och godmorgon!

Jag bokade för 12 personer på måndag, tror att vi är det nu??

Tänkte också på att säga att vi var höggravida allihop, men på de Texas jag varit på så har de stora borden haft bra med plats. Undra om man säger att man bara är allmänt tjock när man bokar på restaurang, så jag struntade i det, dom får lösa det!

Kommer vara borta hela dan nu så om nån är här inne och ser att vi är fler än 12 till måndag kanske den personen kan ringa Texas och boka till fler? Är bokat i mitt namn (Sofie)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta frukost på Xoko inne i stan med en kompis, älskar man choklad är det rätt ställe, jag lovar! (fast det blir ju ingen chokladfrukost såklart )

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Träff måndag 5/2 kl 18.00 - Texas Longhorn, Hornstull:
    - Swenglish
    - Björklöv
    - Hellur
    - Sole
    - Zul
    - Vivs
    - Ginger
    - Frill (så gott som säker)
    - Bianca
    - BasseKatt (så gott som säker)
    - Lillie
    Pippil8

Stämmer den här listan ang. måndag?

Jag har nämligen bokat för 12 st

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Sannixx och Bassekatt

Klart vi ska ha träffar när bebisarna kommit! Vi får dock ha en annan plan då, finns nog inte så många ställen som kan ta emot 12-13 barnvagnar samtidigt även omd et är dagtid

ska bli kul att se er alla ikväll!

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Vivs - tråkigt att du inte kan, men nu har vi ju fått upp farten på träffar så det blir nästa gång!

Igår åkte vi hem till en kompis och fick låna babysitter, babybjörn, lära-gå-stol, babygym samt massa kläder i storlek 50-56!

Nu har vi lite blandat i klädväg, lite köpt innan (inte så mkt), lite lånat coh sen kommer vi ju komplettera och säkert få massor!

Var så mysigt att vika ihop kläderna och stoppa in dem i garderoben

nu börjar jag tröttna på min mage! den är i vägen överallt! Skrikandes

v33 - BF 26 mars
  • Sole

jag avbokar inte de sista  platserna utan det fixar vi på plats tycker jag, det kan ju finnas nån annan som vill följa med, annars klarar vi oss bra vi 10 också

v33 - BF 26 mars
  • Sole

Ginger

bra val att gå hem och vila istället, hoppas det blir bättre snart!!

Tack ni andra för trevlig kväll!

• Sole

Vivs

jag har också som mensvärk, det håller i sig en stund och släpper sen.

Läste i Mamapraktika att förvärkar kan kännas annorlunda nu, och vill man veta ifall det är "riktiga" skulle man ta ett varmt bad och försvinner de så är det bara förvärkar.
    Annars så ilar det ofta ner i underlivet, tror bebisen tycker på nerverna där nere - inte skönt!

• Sole

Zul

går du tillbaka till skolan i höst?
    Jag funderar också på att göra det, allafall att vi delar på ledigheten så jag har några dagar i veckan för skolarbete, vill ju blir klar med den nu!

• Sole

Swenglish

aj aj det lät ju inte bra med att vara beroende så lång tid!
    kortisonspray, är det sånt man får bara på recept?

Kanske det resten av min familj använder (jepp de är mer eller mindre beroende allihop!)

Tycker italienskt låter kalas till nästa gång
    Förresten var jag fortfarande lite hungrig när jag kom hem igår, finns det inget stopp i magen??

• Sole

kan inte sova så jag hamnade här i förhoppning att bli lite trött

när den är fixerad, betyder det att det närmar sig förlossning då eller kan den vara fixerad länge?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3