Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Hej tjejer!!
Hoppas ni hade det mysigt på fikat. tråkigt som bara den att jag inte kunde komma. har så himla mycket att fixa m lägenheten. hade hellre ätit sötsaker m er.
ngn bebis på g?
Hej tjejer!!
Hoppas ni hade det mysigt på fikat. tråkigt som bara den att jag inte kunde komma. har så himla mycket att fixa m lägenheten. hade hellre ätit sötsaker m er.
ngn bebis på g?
Hej tjejer!
Ingen bebis ännu?
jag kan tyvärr inte tisdag
jag jobbar faktiskt en veckatill. jag börjar vid 13.00 och vi har en första-hjälpen kurs jag faktiskt vill gå på.
swe - är du säker på att du hinner. hoppas inte! Visst ärdet härligt m ny soffa! vår är verkligen stor men den passar till vårt enorma vardagsrum m kakelugn!
snart kommer hela familjen o ska kolla på lägenheten o förhoppningsvis måla lite oxå. så mycket vi skule vilja göra nu (fondväggar, golv i hallen, badrum, tapetsera etc...) men det får vänta tills bebben kommer.
majlinsa - så du har bestämt att din bebbe är ute på tisdag
Åh!!!!! Vad fantastiskt!!! Ska du ha snitt? grattis igen!!!!!!
åh! det är så häftigt. bebisar på G!!! själv räknar jag med minst 2 veckor till.
swe - underbara bilder!
det e faktsikt så kul att göra iordning ett riktigt hem. lite frustrerande att inte kunna hjälpa till i alla lägen men annars är det kanon. har massor kvar dock. mer målning imorgon dock... ikväll blir det nog bara slappa i soffan. varit full rulle med hela familjen här! ha det bra tjejer! håller tummarna för att någon av er har en bebbe imorgon
Åh! Besviken - swe, jag var nästan säker p åatt du skulle vara på förlossningen nu. kanske senare idag
mera målande o fixande idag. segt, men det vore sjysst att få så mycket gjort som möjligt idag... ha en skön söndag alla!!!!
Hej!
Är just nu världens lyckligaste!!!!
Jag o min kille var och promenerade i solen runtråstasjön och när vi sätter oss i solen på en bänk så FRIAR han
världens finaste ring. vitt guld med en stor sten. egentligen är den bara provisorisk sa han och vi ska köpa gemensamma sen men jag ÄLSKAR den och vill ha den!!!! Den passar nu så jag får nog slå in den efter förlossningen o svullnaden i fingrarna är borta.
Är så lycklig!!!!
Just nu målar han väggen och jag ska göra lite mat.
hoppas ni andra har en underbar söndag!!!!
och hoppas någon av er får en bebbe
kramar
TACK!!!!!
ja, idag har varit en fantastisk, underbar superduper dag!!!
ang. journal har jag haft mina i väskan sen i julas. lika bra att ha dem medifall det händer något.
håller tummarna att det händer något för någon av er inatt!
Tack för alla gratulationer. Jag håller tummarna för att när jag loggar in imorgon har MINST tre av er fått en liten bebbe!
kramar
hej.
lycka till majlinsa!!!
hade ahoppats att ävennån annan får idag. inte för sent än.
ska till jobbet nu. sista veckan!!!
ha en härlig dag!