• Emma3

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Känner oxå att bebisen trycker högst upp i magen när jag sitter och har de senaste känt någon vibrerande känsla  fast mer vid sidan om blygdbenet.
    Sist jag var hos bm så låg bebisen med huvudet ner.

Gravid med plutten v32
  • Emma3

Hej tjejer! Kan tyvärr inte heller följa med imorgon men följer gärna med om det blir någon fler träff. Medusa: Var oxå till bm idag (31+5) och mitt sf-mått låg oxå på 29 låg på 25 förra gången så fick gå på tillväxt ul då.

Gravid med plutten v32
  • Emma3

Hej alla!

Va kul att ni hade trevligt igår, synd att jag inte kunde komma hoppas jag kan följa med nästan gång.

Åh skulle vara kul om ni lade upp någon bild så man fick se

Även fast jag inte var med så vet ni ju redan vad jag heter på riktigt Flört

Jag tror då som de flesta att cirpen blir nästa.

Gravid med plutten v33
  • Emma3
    Sannixx: Skönt att det går bra för er, hur länge ska Ida vara kvar?

Vivs: Bra lista tror jag kopierar den

Sole: Kan nog vara bra att fixa en patientbricka som stämmer med namn och adress.
    Gravid med plutten v33
  • Emma3

Hejsan!

Var ett tag sedan jag skrev här. Nu är det inte långt kvar tills den första har bf va?

Var hos bm igår, alltid lika kul att höra pluttens hjärtslag. Allt såg bra ut, Blodtryck 110/70, HB 130, Hjärtljuden 150 slag/minut och
    Sf-måttet låg på 31 i v34+2 så ligger fortfarande under medelkurvan med följer min egen kurva nu iallafall

Och hon kände och klämde som bara den på magen och sa att bebisen låg djupt ner och att den är FIXERADFörvånad Trodde inte den skulle vara det redan, men som jag sagt till mig själv så tror jag min lillplutt legat med huvudet ner sedan v 18 haha.

Med plutten i magen v35
  • Emma3
    Lillie74 och vivs: Ja det känns skönt att plutten redan är fixerad bara den inte ändrar på det har hört att en del gjort det.

Lite långt för mig att åka för att hänga på, på frukostbadet. Jag är ju hemma på dagarna så jag kan gärna träffas mitt på dagen oxå men det kanske är många som jobbar som bara kan träffas på kvällen?

Vi ska oxå ta taxi då varken jag elr maken har körkort så vi har inte så stort val.

Medusa: Ja jag tänkte börja tvätta bebiskläder nästa helg.
    Med plutten i magen v35
  • Emma3

Hej!

Låter som ni hade det härligt idag tjejer!

Ja jag träffas hellre på en lunch än middag då det tar en stund för mig att åka in till stockholm.

Med plutten i magen v35
  • Emma3

Ja på måndag skulle jag oxå kunna, kan inte ons för då går jag på vattengympa och det är ungefär vid lunchtid.

Med plutten i magen v35
  • Emma3

Nästa vecka kan jag må, tor och fre och jag lunchar helst då jag har en bit att åka som sagt.

De ringde från babyland idag och våran vagn har kommit Vi ska ju iförsig inte hämta den förrens plutten har kommit men känns skönt att veta att den finns.

Med plutten i magen v35
  • Emma3

Åh vissa av er är några veckor före mig så lyxigt Själv är man "bara" i vecka 36

MÅNDAG, LUNCH eller MIDDAG? Skriv in antingen eller eller båda, vilket som passar bäst.

Swenglish) - lunch/middag
    (Björklöv) - lunch/middag
    ALEXANDRA (Ginger) - lunch(i stan)/middag
    (Hellur) - lunch
    SOFIE(Sole) - lunch
    (Zul) - lunch
    LISA (LillenLillen) - lunch
    VIVI (vivs) - lunch
    Emma3 - lunch

Med plutten i magen v36
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3