Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Känner oxå att bebisen trycker högst upp i magen när jag sitter och har de senaste känt någon vibrerande känsla fast mer vid sidan om blygdbenet.
Sist jag var hos bm så låg bebisen med huvudet ner.
Känner oxå att bebisen trycker högst upp i magen när jag sitter och har de senaste känt någon vibrerande känsla fast mer vid sidan om blygdbenet.
Sist jag var hos bm så låg bebisen med huvudet ner.
Hej tjejer! Kan tyvärr inte heller följa med imorgon men följer gärna med om det blir någon fler träff. Medusa: Var oxå till bm idag (31+5) och mitt sf-mått låg oxå på 29 låg på 25 förra gången så fick gå på tillväxt ul då.
Hej alla!
Va kul att ni hade trevligt igår, synd att jag inte kunde komma hoppas jag kan följa med nästan gång.
Åh skulle vara kul om ni lade upp någon bild så man fick se
Även fast jag inte var med så vet ni ju redan vad jag heter på riktigt
Jag tror då som de flesta att cirpen blir nästa.
Hejsan!
Var ett tag sedan jag skrev här. Nu är det inte långt kvar tills den första har bf va?
Var hos bm igår, alltid lika kul att höra pluttens hjärtslag. Allt såg bra ut, Blodtryck 110/70, HB 130, Hjärtljuden 150 slag/minut och
Sf-måttet låg på 31 i v34+2 så ligger fortfarande under medelkurvan med följer min egen kurva nu iallafall
Och hon kände och klämde som bara den på magen och sa att bebisen låg djupt ner och att den är FIXERAD Trodde inte den skulle vara det redan, men som jag sagt till mig själv så tror jag min lillplutt legat med huvudet ner sedan v 18 haha.
Hej!
Låter som ni hade det härligt idag tjejer!
Ja jag träffas hellre på en lunch än middag då det tar en stund för mig att åka in till stockholm.
Ja på måndag skulle jag oxå kunna, kan inte ons för då går jag på vattengympa och det är ungefär vid lunchtid.
Nästa vecka kan jag må, tor och fre och jag lunchar helst då jag har en bit att åka som sagt.
De ringde från babyland idag och våran vagn har kommit Vi ska ju iförsig inte hämta den förrens plutten har kommit men känns skönt att veta att den finns.
Åh vissa av er är några veckor före mig så lyxigt Själv är man "bara" i vecka 36
MÅNDAG, LUNCH eller MIDDAG? Skriv in antingen eller eller båda, vilket som passar bäst.
Swenglish) - lunch/middag
(Björklöv) - lunch/middag
ALEXANDRA (Ginger) - lunch(i stan)/middag
(Hellur) - lunch
SOFIE(Sole) - lunch
(Zul) - lunch
LISA (LillenLillen) - lunch
VIVI (vivs) - lunch
Emma3 - lunch