Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Jösses!!! Tack för info Kristine! Håller tummarna stenhårt för Sannix och hoppas allt kommer gå strålande bra. Vad spännande!
Jösses!!! Tack för info Kristine! Håller tummarna stenhårt för Sannix och hoppas allt kommer gå strålande bra. Vad spännande!
hihi ja förmodligen... köpte lite minikläder på lunchen...
God morgon mammor! Lustigt, vi verkar alla ha samma mönster för tillfället. Har precis som Sole varit på Ikea & Babyland i helgen och handlat "startkit" med bland annat spjälsäng, skötbord, badbalja etc. Så mysigt att få hem det! Upptäckte också att det stod +1 på täcket och kudden, har inte bestämt om vi ska använda det eller inte. Var sen på profylaxkurs igår kväll. Det var superroligt och nu känner man sig än mer peppad inför förlossningen. Tråkigt att det är så långt kvar, börjar bli otålig! Ha en bra dag alla & krya på dig Bianca!
Jättespännande!! Håller tummar & tår för Sannix och lilltjejen
Gåshud. Mys!!
Halloj! Jag är trött trött trött och har börjat få lite ont i ryggen. Fast för övrigt mår jag super-duper bra och försöker njuta av den här sista tiden som jag och mannen har själva. Men det är inte utan att man längtar tok-mycket efter det lilla pyret!
Åhhh va underbart härligt fin hon är!! Jättegrattis igen Sanna!!
Håller med Swenglish, mamma upp i dagen!
Sole & Vivs! Precis så känner jag också, har också tolkat det som att huvudet är neråt och att det är rumpan som trycker uppåt. Men om det inte är så så är det ju ändå ett tag kvar för bebis att vända på sig. Angående studiebesök och lustgas- provning så kommer vi få göra det på SÖS också. Jag går på Södra BB och förlossningsrummen ligger precis där barnmorskan är så det blir studiebesök varje gång nästan Ha en bra dag alla!
Aha...såg inte alla inlägg innan jag svarade... sorry