Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Kan man sova hur mycket som helst?? Idag skulle jag bara vila lite efter lunch, vaknade 3,5 timmar senare!!! Hoppas bara att jag kommer kunna sova i natt oxå...

Sole - känns väggarna för påträngande så hittar jag gärna på nånting, som arbetslös blir det mycket tid över (till att sova till exempel! )

• Björklöv

På måndag (5/2) passar det mig utmärkt efter 16:30 och framåt Kommer då på lätta fötter för jag har precis bokat in en pedikyr-behandling på stockholm day spa Åh det ska bli såååå skönt!!!

• Björklöv

Texas longhorn på hornstull bli perfekt!

Är det nått jag missat eller? Var precis ned i tvättstugan och uppmärksammade att hela morgondagen är ledig, inte en enda "klump" på hela dagen!!! Får man inte tvätta den 1/2 eller??

• Björklöv

Nu står det en röd och fin kronan-vagn här hemma! Så nu är det bara att lära sig alla finesserna och kanske bädda... eller behövs det egentligen???

• Björklöv

Swe - Nä, det hade jag ingen aaaning om! Alltid lär man sig nått

• Björklöv

Sole - Vi har en liggdel till vagnen. Tack och lov har vi hiss i huset, liten är den men det går in en vagn utan problem Och vad gäller bäddningen så tror jag att det blir bra med nån av alla filtarna (fleece eller flanell) som mormor sytt och overallen till att börja med...

• Björklöv

Sole - Fast då kan man alltid öppna upp lite eller skippa filten eller nått... Det löser sig nog!

Jag fick nyss ett "hormonutbrott"! Skulle bara lägga ned kläderna jag spontanshoppade idag (kunde bara inte låta bli...) och började tokgrina!!! Tänk att det växer en liten människa i mig som snart ska ha dessa små kläder på sig... och åka i vagnen....

• Björklöv

Swe - "IKEA Kungens Kurvas gratisbuss avgår från Regeringsgatan, vid Gallerians sydöstra hörn, ungefär där Regeringsgatan korsar Jakobsgatan.
    Avgångstider är varje hel timme klockan 10-19 måndag till fredag"  - klippt från IKEAs hemsida! (Och det går även returbussar varje halv timma...)

Annars är det inga problem att åka kommunalt, jag gör det ibland själv, fast då tar jag mig till Barkaby istället. Det är lite närmare dit för mig

• Björklöv

Swe - Åh! Frukostbada låter helt underbart skönt... Vet inte om jag har badkläder som passar, ska kolla upp det! Och har jag nått som funkar är jag på!

Annars kan jag meddela att Anette är tillbaka på jobbet  Hon verkade pigg när jag var där!

• Björklöv

FRUKOSTBADARE- ska vi ses i entren (där man betalar) klockan 9?

Lillenlillen
    Swenglish
    Bianca
    J79
    Björklöv

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3