Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Hallå tjejer!
Har heller aldrig ätit på Fridays, men det blir nog jättebra. Är så himla dålig på förslag på lunchrestauranger i stan, äter inte lunch ute så jätteofta.
Sole o lillen-lillen:
Jag hoppas verkligen att blåstheten går över efter förlossningen, man blir ju rädd för sig själv så korkad man e nu, men det värsta är att man är så disträ o seg i kolan. Har helt enkelt för mkt att tänka på.
Häromdagen när ja skulle hämta min respektive från jobbet så glömmer ja o lägga i ettan när det blev grönt o får kärringstopp mitt i korsningen sveavägen, odengatan o inte nog med det, när ja ska fickparkera så lägger jag i backen när bilen rullar framåt. Han frågade sen om ja hade fått mitt körkort i flingpaketet, vågar nog inte låna ut bilen till mig nå mer.
Åhh det börjar kännas läskigt nu när det är så nära, har varit inne i flera marstrådar o snokat o det e flera nu som har fått som har i Mars. O en kollega till mig på jobbet som hade bf 3v före mig fick sin tös igår.
Zul:
Hihi roligt det där med att folk frågar om det har hänt ngt. Speciellt när familjen o de närmsta frågar, de är ju de första man hör av sig till så fort det händer något, precis som att man skulle ringa typ 2 veckor efter, - ahh o sen vad har hänt mer, jo just det ja vi fick barn.