Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Halv två är ok med mig. Är det nån som brukar äta på Fridays som vet hur det ser ut då? Kan ju inte vara värre än att vi får vänta ett tag.

• Swenglish

Ja men då tar vi 13 då! Hellur, det gör väl inget om du kommer vid halv två, vi lär sitta kvar! BF imorgon, känns helt gaaaalet! Vi har varit och firat det och ätit på Cafe Piastowska, gud vad gott det är där!

• Swenglish

Lägger in listan igen, tar bort Lillie, hoppas inte någon annan fallit bort som ville med? Bara att skriva upp sig. Kan vara bra att veta hur många vi blir så den som kommer först kan be om bord för X antal tjockisar!

Lunch: ONSDAG 13.00 Fridays Stureplan

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen
    J79
    Björklöv
    Sole (antagligen)
    Sofffy
    Frill
    Vivs

• Swenglish

Välkomna hem Cirpen och familj! Har tittat på bilderna, hon är väldigt söt! Förstår att det måste kännas overkligt att ha en BEBIS hemma nu! tack för att vi får ta del v din förlossningsberättelse, vilken dramatik! Bra tips om att läsa på om det som man inte tror ska hända. Nu kanske jag låter lika okänslig som den där personen som frågade, men jag är uppriktigt nyfiken (och du behöver naturligtvis inte vsra om du inte vill, hoppas du inte tar illa upp): Kände du aldrig att nä nu får jag ut den här bebisen och struntar i snittet? Är glad att allt gick bra till slut och att ni nu är hemma allesammans! Längtar till vi är där också, hoppas det inte dröjer för länge....

IDAG ÄR DET BF-DATUMET!!! Känns lite konstigt, och känns inte alls som om den ens funderar på att komma ut! Grattis på FÖDELSEdagen mini-Swenglish, dags att FÖDAS nu!

Hoppas Björklöv och Sole kunde somna om!

• Swenglish

Under "graviditet" på min sida står det nu "tidigare graviditet BF 27 februari 2007", vilket hån...

• Swenglish

Lillenlillen- jo, folk textar från England, från Finland, från Sverige och frågar om det har hänt nåt än...De menar ju bara väl och är spända, men liksom NÄ! ingen bebis i sikte...

just nu känns det som om den aldrig kommer att komma ut utan jag kommer att vara jobbigt nio-månadersgravid hela livet.

Vivs- jag klämmer och klämmer men inget händer!

Så Vivs, Lillenlillen, Murgrönan och ni andra som har några dagar kvar: HAR DET HÄNT NÅT ÄN?

• Swenglish

Hjälp, skriv inte så mycket, jag hinner inte med! Hr ätit lunch med min brorsa, tror han börjar fatta att det inte är säkert att det blir en bebis den här veckan fast han är i Sverige...

Ang. förlossningsbrev har jag inte skrivit nåt, vet inte riktigt vad jag ska skriva? Vad har ni andra tagit med för slags information?

Tråkigt att så många inte kan följa med! Men hoppas ni kryar på er/pluggar duktigt/blir nöjda med barnvagnen/får en trevlig lunch med chefen!

Angelicious: om du menar att det gör ont typ på blygdbenet ganska långt ner, så har jag också det och då är det säkert foglossning. Håll ihop benen så mycket som möjligt!

Jag känner INGA tecken, inte mer sammandragningar än vanligt, inga slemproppar, inga vattenfall. Nada. Nichts. Rien.

• Swenglish

Sole- aha, då kanske det är delar av slemproppen jag sett i nån vecka nu? Lite segare, gulare flytningar. Nice. Hoppas ingen sitter och fikar nu!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3