Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Så vi gör fel som FÖRSÖKER sova då alltså?
men bebisar är ju vakna på dagarna också, men det är kanske det som de menar med sömförlust?
Så vi gör fel som FÖRSÖKER sova då alltså?
men bebisar är ju vakna på dagarna också, men det är kanske det som de menar med sömförlust?
jag tycker faktiskt vi ska vara ärliga i den här tråden, inte hålla på och äta gratismat sådär!
ha ha jag tyckte det var komiskt
åh jag skulle så gärna vilja ta en promenad i det fina vädret men foglossningen är fördjävlig idag *suck*
Bassekatt
kul att höra från dig! Förstår att livet med Emil är blandat med både glädje och sorg. Skönt att ni inte behövde stanna på SÖS så länge utan får komma hem redan på torsdag!
Hoppas få se dig på våra träffar framöver!
Kram
Lillenkillen
låter ju bra
hur små får dom vara där?
Lillenlillen
såklart jag ska skriva det rätt, har bara läst slarvigt!
vikten ja - satte på mig en sport-bh idag, den var ett skämt som täckte bröstvårtorna , typ!
Skulle nog kunna klubba ner någon med dem just nu
vägde 85 kg förra vägningen och det är ju rätt saftigt!
Ska bli skönt att efter förlossningen bli av med foglossningen och kunna gå på promenader för att bli av med några kilon.
Sitter och planerar en bästa väns möhippa som går av stapeln den 28 april, i värsta fall är junior bara 2 veckor då och det känns ju som en omöjlighet att bestämma hur mkt man kan vara med även om det är jättelugna aktiviteter (ok spa kan han ju inte gå på) men det känns lite svårt att acceptera just nu att när första riktigt nära vännen gifter sig så kan man inte vara med 100%...
fast kan man inte lära spädisar att äta bröstmjölk ur flaska också? Då kan de ju vara hos pappa och man själv får tömma under dagen....
ja vad vet jag!
spännande med era mensvärkar, BM på föreläsningen igår gav inte så mkt hopp om att sånna var kopplade till förlossningen tyvärr utan att de kunde komma långt innan...
i min mage känns inte ens en enda liten förvärk
fast ni som är nära måste ju gå in här och rapportera så vi vet hur det går för er!
I en annan marstråd ploppas det ut bebisar för fullt!
bianca
du och jag som säkert väntar killar har 4-kilos att vänta
godmorgon!
vaken rätt tidigt idag trots att jag var vaken under några timmar inatt, låg och kollade på skräckfilm för att kunna sova(!!)
Nä vi är två som planerar möhippan och det kommer gå bra, det är ju bara att man så gärna VILL vara med hela dan och jag är en rätt planerande människa så det är lite jobbigt att inte kunna säga nu hur mkt man kan vara med. Fast på själva möhippedagen så har jag inga viktiga saker att ta tag i just av den anledningen att jag inte vet om jag kan vara med hela tiden.
Nåväl känner man sig någorlunda fräsch och pigg och han vill ammas hela tiden så får han hänga på!
Lyllos er som har bokat i helgen att föda bebis, om jag kommer upp till SÖS kanske det smittas av?
Lillenlillen
Tack för insikten om flaska, så långt tänkte jag iallafall att man inte ska hålla på med sånt innan amning funkar, men har tyvärr inte så jättehöga förväntningar pga av tidigare operation...
Fast det är ju jättebra OM det nu funkar!
Lillenlillen
det kommer gå jättebra på UL idag glöm inte att säga till bar aom ni INTE vill se kön, det är så himla tydligt om de ligger rätt...
surt med "gör om mig" - du får gärna skicka någon av oss andra
Swenglish
glömmer ibland bort att jag är lite efter dig, kanske borde han stanna inne tills jag är fullgången iallafall så jag har beställt förlossning den 13 mars
Idag var jag också och klippte mig, skönt att ha det gjort! Tyvärr har jag fått lite ofrivillig lugg, håret måste ha gått av eller något sånt, till skillnad mot många andra så har min hårkvalité varit skitdålig under graviditeten