• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Jahapp så är kl 04.30 och man kan inte sova, känner mig nästan pigg men det kommer ju gå över senare och jag kommer sova bort halva förmiddagen som vanligt.

Swenglish

ha ha, ja vårt liv ser också ut som ert

Vivs
    spännande med regelbunda värkar kanske är det på G?

Informationen om värkar hittade jag på niomanader.se eller gravid.se, kommer inte ihåg exakt.

I min mage är det lungt som i graven, men så är jag ju lite efter er andra...

• Sole

Frill
    stödstrumpor är kanonsköna att ha när man är svullen om benen

• Sole

Karin99

hoppas du fick någon mer sömn, jag somnade om vid ca 05.30 och vaknade nu.
    blir att äta frukost och bege sig till skolan snart.

Lillenlillen
    tänk på mig som måste vänta ÄNNU längre *suck*

• Sole

Ja det skrivs på här, märks att folk är lediga nu!
    Själv har jag tenta nästa vecka - undra hur den ska gå när jag knappt öppnat böckerna....

Karin99
    det är ju så skönt att man kan somna om, skulle bli jättestressad över sömnen annars! Nu ska jag också äta en andra frukost, man hinner ju bli hungrig igen när man äter så tidigt!

Jag skulle välja att se Masjävlar, mysig film!
    Annars är Nyckeln till frihet en av de bättre filmer jag set tgenom åren och Jet lag är den enda som jag inte har sett, filmgalning som man är!

Själv har jag nu massa osedda filmer på datorn, anskaffade på annan väg *hrm*

• Sole

Björklöv

du har en till här som har uppskattad födelsevikt på ca 3,9-4 kg och jag tror Bianca ligger där också, så du är inte ensam!

• Sole

vikten spelar ju inte så stor roll, det är ju huvudomfånget som är det som skall ut först "och bana väg för övriga kroppen"

• Sole

Swenglish

jag har funderat på broddar och mannen kollade förskräckt på mig och sa "det är sånt min mamma tycker är praktiskt"

nåja han har inte varit en höggravid kvinna närmare nittio kg (86.6 idag) som försöker gå över förrädiska isfläckar

• Sole

ang. födelsevikt så mätte min BM vid sista UL, det var bla lårben, magomfång, huvudomfång etc.

hon sa att OM han följer sin kurva så kommer han bli ca 3.9-4 kg tung, men de har ju ca 10% felmarginal

• Sole

Lillenlillen

nä det är ju egentligen inte vikten utan att man är så sjukt osmidig...

60 kg, det vägde jag inte ens innan graviditeten....*avundsjuk*

• Sole

nämen hoppsan!

när vi var på IKEA igår så propsade jag på att vi skulle köpa 6-pack delicatobollar för 10 :- och nu var jag ju bara TVUNGEN att se hur de smakar, och jag funderar över varför jag väger 86 kg? Vilket skämt!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3