Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Jag funerar fortfarande på om jag ska orka ta mig in till stan, men uppdaterar listan så länge (tog bort Ginger och Zul )

LUNCH tisdag kl. 13:00 på Fridays Stureplan.

Hellur
    Swenglish
    Lillie74
    Sole
    J79
    Lillenlillen

Cirpen- Jolina är det enda jag kommer på! En familj vi känner kom inte överens om namn förrän sonen var två månader!

• Swenglish

Sole- där sa du nåt! *springer och kollar* Jag sover så djupt att det är mycket möjligt att jag skulle kunna ha tryckt ut den i sömnen!

Vivs- jag hade också ont i brösten igår- är det ett tecken eller *förhoppningsfull*

• Swenglish

Nej man behöver inte ha några som helst känningar, min mamma gick två veckor över tiden med min bror, första värken kom i duschen och han är född en och en halv timme senare (levererad av en läkare som kom in i ett moln av cigarrök i sista sekund-det här begav sig i Kairo). Bra gener va?

• Swenglish

Halloj,

jag skippar lunchen idag, ursäkta att jag säger till så sent! Mår lite illa och känner mig inte i form. Hoppas ni får trevligt!

Sole- jag beställer exakt samma som du, tack! Precis så har jag också önskat att det ska bli! Vet att det oftast sätter igång på natten och jag tycker det verkar så jobbigt, man är ju helt död på natten! Fast man lär nog piggna till fortare än kvickt...

• Swenglish

Hoppas inte Lillen står och väntar på oss! Vi borde ju byta mobilnummer med varandra, det får vi göra nästa gång!

Mår lite illa hela tiden och har halsbrännan från helvetet... Ska också försöka äta nåt lätt och sen blir det nog en eftermiddag i soffan för mig.

• Swenglish

Lillen- vad tråkigt att det blev som det blev! Är ledsen för att jag hoppade av i sista sekund! Men tur att kunde trösta dig med lite retail therapy, vill också gärna veta om boken, jag har bara sett rätt fula såna böcker hittills och skulle gärna köpa en fin!

bianca- hur gick det hos BM?

PippiL8- i Torris gästbok har någon grattat henne så jag antar att hon fått sin bebis!

Hellur- hade exakt samma som du, illamående i förmiddags som avtog senare under dagen, och jag har brara legat på soffan idag, orkeslös liksom.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3