Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Indira ligger på Bondegatan. Närmaste T-bana är Medborgarplatsen och så gårm man längs Götgatan tills man stöter på Bondegatan, så öigger den en liten bit upp på vänster sida. Beställ och betala direkt i baren när ni kommer in och kom ner i källaren! Ska bli kul!
    Middag Indira 23/1 18.00 (träff för dem som vill kl 17.45 T-bana Medborgarplatsen mittemot McDonalds)

Swenglish
    Sole
    Bianca2
    J79
    Pippil8
    Vivs
    Frill
    Majlinsa
    Lillie74
    Ginger

Roligt

• Ginger6

Ska bli jättekul att träffa er idag tjejer! Har precis varit hos BM och allt normalt. Bebisen ligger som jag trodde med ryggen på höger sida, rumpan i vädret och huvet neråt. Kunde känna huvet när bm visade mig...lite läbbigt nästan. Den hade sovmorgon när vi var där och hade hjärtljud på 132. Kommer nog att vakna till snart av min jätte-latte som jag surplar i mig... Ha en bra dag!!

• Ginger6

Nä internetdejt är lite läskigt, men några av oss har ju redan checkat av varandra och verkar inte vara några ruggiga typer. (bara tjocka... )

• Ginger6

tihi, sjukt flummigt att följa ert resonemang...i två trådar (?)Ses snart!!

• Ginger6

Halloj alla & jättetack för igår!! Roligt att träffa er och att vältra sig i bebis- snack

Jag gissar också på Cirpen då för att vara på den säkra sidan... fast jag tror ju att jag kommer få tidigt också, typ den 1:a mars. Men, men ska bli spännande att se...

• Ginger6

Oki Swenglish, du är ju ändå chef över tråden

Kram Ginger (Al..)

• Ginger6

hihi inte så hemligt kanske Alexandra

• Ginger6

Pippil8 & Bianca, jag tycker det verkar knasigt jobbigt... själv jobbar jag 4 veckor till, alltså till 2,5 vecka före bf. Då ska jag bara sova, softa, chilla, vila och längta efter bebis Jag håller med om att det är svårt att koncentrera sig på jobbet nu, fast samtidigt skönt att tänka på nått annat i den mån det går, och inte bara längta och vänta varje sekund... Kram A

• Ginger6

Japp det låter som hicka Sole. Visst är det flummigt! Då har den lill* fått vatten i lungorna när den försökt andas

• Ginger6

Riktigt sjuk artikel och människa för den delen...

JA, Gudruns bebis såg läbbig ut men det allra läbbigast är ju att man ändå inte fattar att det är möjligt att den kommer ut. Ser verkligen väldigt konstigt (och smärtsamt!) ut. Håller med er andra om att det var bra att se den för att bli lite mer förberedd. Puh!

Snart helg, soft!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3