• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

ang. Sickla, kollade upp hur man tar sig dit lättast kommunalt (vi åker ju alltid bil) för framtida barnvagnsfikor och det går en buss utanför min dörr dit, PERFEKT!

• Sole

Cirpen

åh vi är alla avundsjuka på dig som redan har din nya familjemedlem hemma!

Det kommer sluta med att jag är den som startar upp sista tråden för oss som har BF i mars och sitter och skriver själv medans ni andra fått era bebisar och diskuterar i en annan tråd där jag inte hör hemma

• Sole

Pippil8

Ang. brunch så har även Fåfängan brunch på lördagar, supermysigt där uppe!

Lillenlillen
    såg inte programmet igår, men Nasin är fortfarande min bästa vän
    Är dock förkyld på riktigt nu, jobbigt!

jag ser också fram emot våra framtida trådar när vi fått våra bebisar!
    Maken börjar svara nu när han sitter i möten, han börjar bli nervös!

Hoppas ni får en riktigt trevlig fika idag!

kram

• Sole

Torris

va spännande!
    tänk att man kan gå med värkar så länge utan att de tycker man ska åka in!
    Fortsätt gärna rapportera om du orkar, kanske har du bebis efter helgen

Själv känner jag mig hängig och trött idag, det funkar inte alls ihop med tentaplugg *suck*

ska dessutom på middag hos en kompis ikväll och känner mig inte direkt upplagd för det...

• Sole

halloj tjejer!

Ingen action här inne, lika spännande varje gång man loggar in att kika

Majlinsa
    åh lycka till på måndag! Måste vara en konstig/underbar känsla att veta när bebisen kommer!

medusa
    9e var det ju dags för dig, lycka till

Idag skrev jag tenta som sagt, tack för alla lyckoönskningar!
    Gick nog inte sådär jättebra, men skitsamma! Det är ingen svår tenta, jag har bara inte orkat fokusera tillräckligt i slutet, så det får bli nytt försök i agusti. Dessutom sov jag uruselt inatt så jag såg i kors när jag satt där och försökte skriva..

jag kan också äta lunch på tisdag!

LUNCH Tisdag

Hellur
    Swenglish
    Lillie74
    Frill
    Ginger
    Sole

• Sole

murgrönan

ha ha i ungdomens dar när man var ute och festade halva nätterna åt man frukost 16.30

hoppas ni alla får en trevlig kväll!

Själv ska jag på Kvarteret Skatan och sen ska vi käka på Restaurangen, andra besöktet på restaurang den här veckan, i måndags var vi på Lo Scudetto som jag rekommenderar varmt!

• Sole

Åh jag blir sjukt irriterad på FL!

Skriver ett långt inlägg och sen när jag trycker ok så är jag inte inloggad = inlägget inte kom med!

Håller andan precis som Hellur varje gång man loggar in för man vet ju aldrig ifall nån bebis har kommit!

Måste vara frustrerande ni som har haft BF eller har det nu och bebisar inte vill kika ut!

Swenglish
    Restaurangen var jättetrevligt, rekommenderas starkt!

Innan var vi på Rival och såg Kvarteret Skatan och träffade på en kompis som jobbade i baren. Vi har inte träffat han sen bröllopet och han märkte inte ens att jag var gravid, han måste tyckt jag blivit jättetjock sen bröllopet ha ha!

Nu ska jag klä på mig, sen är det brunch på Clarion, ska bli gott!

• Sole

Angelicious

låter helt klart som slemproppen! Tyvärr är det ju inte ett tecken på att nåt kan hända inom närmsta tiden, den kan ju även återbildas.

Hoppas det är nåt på G för dig!

Ang. förlossningen - är det bara jag som tänker att det kommer ta rätt lång tid från att värkarna verkligen startar tills bebisen är ute? Tänkte på diskussionen att ha med journalen och inte vilja åka så långt nu när det är BF..

Är nu proppmätt efter brunch på Clarion och önskar verkligen att min kropp hade pallat en promenad i det fina vädret....

ha en skön söndag!

• Sole

åh Bianca!!

GRATTIS, GRATTIS GRATTIS! vilken underbar söndag du måste ha

Swenglish
    låter ju smart om man lämnar stan att ta med journalen, men annars räknar man ju kallt med att det tar tid

fast idag fick jag höra om en tjej som det tog en halvtimme mellan första värken och bebisen var ute! Dock var det andra gången för henne, första gången tog det 2 timmar - jättemycket längre tid

• Sole

maken skruvar ihop skötbord och jag sitter på FL, skön könsuppdelning här hemma

idag har vi iallafall fått upp sängen och skötbordet skall komma på plats och imorgon får vi den efterlängtade mediacenter!

Vissa tjejer gillar diamanter, andra teknikprylar - jag gillar både och!!!
    Kommer väldigt lämpligt med tanke på att jag är ledig nu

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3