-
-
Swenglish: Har letat efter pappret med akutnummer till Södra BB, men jag tror det försvann när jag låg inne (dom hade min mapp med alla papper). SöS var jättebra, men Södra BB är en trevligare och mysigare miljö
Sen ligger bara förlossningen en trappa ner så det går fort ner om något skulle hända. Neonatalen ligger precis bredvid förlossningen om barnet skulle behöva åka dit en snabbis. Ring du till Södra BB, det hade jag gjort. Dock har dom Väldigt mycket bebisar som ska komma i mars. I mars är det alltid flest förlossningar på året. Alla midsommarbebisar
Säg att du föder där istället för mig
Hihi..
-
Frill: Jo, man kommer nog till både förlossningen och Södra BB vart man än går in. Det gäller bara att ta rätt hiss. Det finns miljoner olika här
hehe.. Men det är skyltat. Vet att Södra BB är hiss G våning 2
Förlossningen Sös har du skyltar till utanför. Men om du ringer Sös så kan du ju säga att du vill föda på Södra BB så fixar dom nog de till dig om de finns plats
-
Ja vill ju oxå vara med och äta middag!! *avis*
Nu vågar jag inte följa med er för alla ni känner ju igen varandra. Jag tittade på korten swenglish har, men ja kan ju inga namn.. Men man kan ju smyga på er.. Ja har ju ingen mage.. Hehe
Önskar att Ida var så pass stabil att jag kunde följa med er.. Men jag får vara med på bebisträffarna sen som en främling
Hoppas ni pluppar ut era mirakel snart 
-
Nu ligger min förlossningsberättelse ute

-
Lustgasen luktar illa!!!!

-
bianca2: Jag tyckte inte den hjälpte och jag kände mig inte full.. hehe.
Torris: Det ska göra ont och det lovar jag dig att det gör
Men jag börjar smått glömma nu faktiskt. Samma dag och några dagar efter fanns bara ALDRIG MER i mina tankar, men nog skulle man klara av det en gång till
-
Sole: Jag tänkte precis som dig innan.. men
jag hade bestämt mig för att Inte ta smärtlindring alls för kvinnan är skapt till att kunna föda. Oj oj, så fel jag hade
Men de e kanon att vara positiv, jag var ju liksom inte riktigt beredd på att få barn men jag hade läst mycket om förlossningen..
-
Bassekatt: Sänder ännu några styrkekramar! Ikväll laddar vi upp till melodifestivalen
Min sista dag på sjukhuset. I morgon bär det av hemåt!! Jag är såååå glad! 5 veckor på sjukhus..
ÄNTLIGEN! -
Första natten hemma gick bra, man springer verkligen upp ofta. Haha.. vänta ni bara
fast det kanske bara är jag som har ett larm som piper lite då och då. De borde alla ha för att minska spädbarnsdöd
Ha en förtrollande dag!
-
Hej tjejer! Jag förstår verkligen inte, jag gör ingenting på dagarna förutom att amma och byta blöjor i stort sätt, men jag hinner ändå inget och vet inte vart dagarna tar vägen. Hinner inte svara på medddelanden man får m.m. Puh!
Hoppas på att kunna träffa er snart när man kan ta sig ut med Ida..
Någon som är på G med bebis?
-
Hellur: Jag kan bara säga att man blir bara mer och mer förvirrad
Hehe. Iaf jag. Blev mer förvirrad sen jag fick Ida än under graviditeten..
-
-
* Bjuder på lite kakor som jag bakat *

-
Sole: Haha, de börjar man nog med nu :) ja har kollat på klister på tv :) typ bollibompa :)
-
Oj. Ja vill ju fika, men Ida ska fortfarande inte vara på såna ställen. Vågar du Bassekatt? Ida är ju liksom inte född
hehe.. vill inte ligga på sjukhus igen för att Ida åkt på RS eller så då ja själv klantat mig..
-
cirpen: Det kommer gå utmärkt att vara själv hemma
-
Jag hade BF idag.. (eller igår) och Ida är redan 2 månader