Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Frill: Södra BB och förlossningen på SöS ligger på olika våningar. Det är inte samma ingång vad jag vet. Jag skulle ha fött på Södra BB men hamnade ju på SöS istället.. Jag ringde inte samma nummer till förlossningen på SöS som numret till Södra BB. Kanske värt att kolla upp
    = Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 =
  • SanniXx
    Swenglish: Har letat efter pappret med akutnummer till Södra BB, men jag tror det försvann när jag låg inne (dom hade min mapp med alla papper). SöS var jättebra, men Södra BB är en trevligare och mysigare miljö Sen ligger bara förlossningen en trappa ner så det går fort ner om något skulle hända. Neonatalen ligger precis bredvid förlossningen om barnet skulle behöva åka dit en snabbis. Ring du till Södra BB, det hade jag gjort. Dock har dom Väldigt mycket bebisar som ska komma i mars. I mars är det alltid flest förlossningar på året. Alla midsommarbebisar Säg att du föder där istället för mig Hihi..
  • SanniXx
    Frill: Jo, man kommer nog till både förlossningen och Södra BB vart man än går in. Det gäller bara att ta rätt hiss. Det finns miljoner olika här hehe.. Men det är skyltat. Vet att Södra BB är hiss G våning 2 Förlossningen Sös har du skyltar till utanför. Men om du ringer Sös så kan du ju säga att du vill föda på Södra BB så fixar dom nog de till dig om de finns plats
  • SanniXx

Ja vill ju oxå vara med och äta middag!! *avis*

Nu vågar jag inte följa med er för alla ni känner ju igen varandra. Jag tittade på korten swenglish har, men ja kan ju inga namn.. Men man kan ju smyga på er.. Ja har ju ingen mage.. Hehe

Önskar att Ida var så pass stabil att jag kunde följa med er.. Men jag får vara med på bebisträffarna sen som en främling Hoppas ni pluppar ut era mirakel snart

• SanniXx

Nu ligger min förlossningsberättelse ute

• SanniXx

Lustgasen luktar illa!!!!

• SanniXx
    bianca2: Jag tyckte inte den hjälpte och jag kände mig inte full.. hehe.

Torris: Det ska göra ont och det lovar jag dig att det gör Men jag börjar smått glömma nu faktiskt. Samma dag och några dagar efter fanns bara ALDRIG MER i mina tankar, men nog skulle man klara av det en gång till
  • SanniXx
    Sole: Jag tänkte precis som dig innan.. men jag hade bestämt mig för att Inte ta smärtlindring alls för kvinnan är skapt till att kunna föda. Oj oj, så fel jag hade Men de e kanon att vara positiv, jag var ju liksom inte riktigt beredd på att få barn men jag hade läst mycket om förlossningen..
  • SanniXx
    Bassekatt: Sänder ännu några styrkekramar! Ikväll laddar vi upp till melodifestivalen

Min sista dag på sjukhuset. I morgon bär det av hemåt!! Jag är såååå glad! 5 veckor på sjukhus..

ÄNTLIGEN!
  • SanniXx

Första natten hemma gick bra, man springer verkligen upp ofta. Haha.. vänta ni bara fast det kanske bara är jag som har ett larm som piper lite då och då. De borde alla ha för att minska spädbarnsdöd

Ha en förtrollande dag!

• SanniXx

Hej tjejer! Jag förstår verkligen inte, jag gör ingenting på dagarna förutom att amma och byta blöjor i stort sätt, men jag hinner ändå inget och vet inte vart dagarna tar vägen. Hinner inte svara på medddelanden man får m.m. Puh!

Hoppas på att kunna träffa er snart när man kan ta sig ut med Ida..

Någon som är på G med bebis?

• SanniXx

Hellur: Jag kan bara säga att man blir bara mer och mer förvirrad Hehe. Iaf jag. Blev mer förvirrad sen jag fick Ida än under graviditeten..

• SanniXx
    * Bjuder på lite kakor som jag bakat *

• SanniXx

Sole: Haha, de börjar man nog med nu :) ja har kollat på klister på tv :) typ bollibompa :)

• SanniXx

Oj. Ja vill ju fika, men Ida ska fortfarande inte vara på såna ställen. Vågar du Bassekatt? Ida är ju liksom inte född hehe.. vill inte ligga på sjukhus igen för att Ida åkt på RS eller så då ja själv klantat mig..

• SanniXx
    cirpen: Det kommer gå utmärkt att vara själv hemma
  • SanniXx

Jag hade BF idag.. (eller igår) och Ida är redan 2 månader

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3