Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Hej alla! Vilken jättebra lista Vivs. Har börjat fundera på vad man absolut inte får glömma, kom på igår att vi måste köpa en filmkamera. Även om man kanske inte vill ha den just under förlossningen vill man nog ha den senare i alla fall. Idag ska vi hämta barnvagnen som kommit till affären. Åh va roligt det ska bli!!
    Jag träffas gärna också i februari igen. Jag kan tisdag nästa vecka men inte onsdag tyvärr då jag är bortrest. Imorgon börjar min föräldrarkurs på Södra BB, ska bli kul. Tycker det känns lite sent (är i v 34) men det är det kanske inte...Iofs skulle Sannix gått i min grupp så lite sent är det nog ändå ...

• Ginger6

Hello! En ny djungel att ge sig ut i alltså Swenglish...nåväl. Det får nog bli mannens ansvarsområde med kameran. Roligt med kort från Indira! Jag träffas gärna måndag

Träff måndag 5/2(vi kan ju säga 18.00 igen för att vara säkra)

Swenglish
    Björklöv
    Hellur
    Sole

• Ginger6

tihi, nä Sole inte så skönt att böja sig ner...Jag blir sjukt irriterad varenda gång jag tappar nått, vilket ju är typ hela tiden, hur fumlig som helst och så måste man böja sig för att fiska upp och då vill hela maginnehållet komma ut. Åååhh va mysigt det är att va gravid Glömde ju också skriva mitt eget namn på listan när jag kopierat den.

Har ni skrivit bilbarnstol/barnvagn på BB- väskelistan? Det kanske man inte behöver med en gång, men mannen bör i alla fall ha med sig det?
    Träff måndag 5/2(vi kan ju säga 18.00 igen för att vara säkra)

Swenglish
    Björklöv
    Hellur
    Sole
    Zul
    Vivs
    Ginger

Längtar också efter att magen ska sjunka, känns som den sträcker sig till halsgropen nu!

• Ginger6

HalloJ! Låter toppen med Honstull tycker jag

Nån mer än jag som har kli på magen?? Jag håller på att bli tokig emellanåt. Känner mig verkligen som en grin- olle nu...trött och arg som ett bi för att det kliar. Morr!

Ha en bra dag!!

• Ginger6

Åh grattis Sole! Mysigt att få en "identitet" på bebben! Vivs, va grymt härligt att du somnar så lätt, måste ladda ner den skivan! Nu drar jag till Sälen och ska chilla över helgen, hoppas ni alla får en jättehärlig helg och att vi ses på måndag!!

• Ginger6

Hej tjejer!! Synd att vi inte får träffa er ikväll Vivs & Bianca! Men som sagt, det blir fler tillfällen... med och utan småttingar. Jag kommer ikväll, vi ses då!

• Ginger6

Hej alla! Hoppas ni hade det trevligt igår kväll! Ledsen att jag inte dök upp, fick så ont i huvet att jag gick hem och vilade istället. Var hos BM idag på morgonen och mitt blodtryck har stigit kraftigt. Hoppas, hoppas att det inte är någon begynnande förgiftning. Säkert ingen fara, bebisen verkade må bra i alla fall. Nästa gång vill jag gääärna träffa er igen!! Kram & ha en bra dag

• Ginger6

Hej alla! Hoppas ni hade det trevligt igår kväll! Ledsen att jag inte dök upp, fick så ont i huvet att jag gick hem och vilade istället. Var hos BM idag på morgonen och mitt blodtryck har stigit kraftigt. Hoppas, hoppas att det inte är någon begynnande förgiftning. Säkert ingen fara, bebisen verkade må bra i alla fall. Nästa gång vill jag gääärna träffa er igen!! Kram & ha en bra dag

• Ginger6

Tack Vivs, men hon kollade inte äggvita...konstigt eller hur? Varför ska man vänta två veckor och sen ta eventuella prover?! Morr!

• Ginger6

Tack Syster Vivs och ni andra sötnosar! Ska försöka vila så mycket det går men jag är inte direkt "vilande" i min natur... Coolt med ruckbart huvud Bianca! Jag hade bara rörligt än så länge. Men jag kan också känna som mensvärk komma och gå, framför allt på natten. Åååhh vilken spännande period vi har framför oss nu!!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3