Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
oj! Sjukt fantastiskt och spänannde! blir lite tårögd!
oj! Sjukt fantastiskt och spänannde! blir lite tårögd!
hej på er! var på en jätterolig 80-talsfest igår (ska lägga upp lite roliga bilder ikväll) men hade en riktigt jobbig natt. har kräkts massor! killen ringde sjukvårdsupplysningen och de trodde det var vinterkräksjukan. ingen fara för bebben men jag måste vara hemma 2-3 dar så jag inte smittar någon. mår bra nu men är rätt matt. och stackars killen som fick torka upp efter mig. hörde även skräckhistorier att magsjuka kan få igång förlossningen men änså länge verkar det lugnt. har inte kräkts sen i natt så jag hoppas det är över nu! ha en skön dag och kväll. kram kram
hej hej! ska vara hemma från jobbet idag o imorgon så jag inte smittar nåon. mår helt bra nu. har inte kräkts sen lördags natt så allt är lugnt men jag antar att kroppen behövde ta igen sig för efter killen hade gått till jobbet somnade jag om och sov till 12!!! kommer vara så uttråkad imorgon men vad ska man göra - inte så snällt om man smittar någon.
angående magar: i början fick jag hör aatt jag var enorm (inte så kul) men nu i slutet får jag höra hur liten jag är. så jag antar att det varierar!
ha en skön dag alla!
kram
ÅH!!!! det är ju så spännande att jaginte vet vart jag ska ta vägen!!!
Åh!!!! Vad fantastiskt! Tårarna rinner!
Hej!
jag hade min första bebis och förlossningsdröm i natt. lite sent kanske m tanke på att jag är i v32!
bebisen kom ut supersnabbt, min kille var inte ens m och det gjorde inte ens ont. jag ville dock att killen skulle klippa av navelsträngen så jag "stoppa" tillbaka bebisen och tog pendeltåget därifrån! efter ett tag kom jag på att bebisen kanske inte kunde andas och tog ut bebisen igen!!! efter ett tag kom jag på att jag inte visste vilket kön det var så jag kände efter. det var en kille! och sen började jag amma! bisarr dröm men det var ändå en fin dröm eftersom både jag och min bebis mådde bra!!!
har lagt upp nya magbilder från v 32 och bilder från en 80-talsfest i lördags.
ha en skön dag!
kramar
tack!
Drömmen kanske blev influerad över att sannixx faktiskt fått barn och att jag inte känner mig riktigt redo än! skulle gärna vänta några veckor till i alla fall!
ha en skön dag!
he he! knäppa drömmar tjejer!
angående simning brukar jag simma en gång i vec!an men mitt kort har gått ut nu. däremot ska jag börja på vattengympa för gravida imorgon! det är 8 ggr. får se om jag hinner med alla - är ju i v 32 nu!
ha en skön kväll - själv tvättar jag, det är ju så kul
förresten - vi ska väl ses om en vecka på Indira kl 18? själv kommer jag komma lite sent. ska på infoträff hos försäkringskassan som slutar 18.00!
buhu! mina gravidhormoner har fått fnatt. ställde vår nya fina vattenkokare ( i plast) p åspisen. skulle laga mat. dubbelkillade 5 grr att jag satte på rätrt platta. men vad händer! jo, FEL platta. vattenkokaren smalt. spisen e förstörd (går säkert att fixa) och det stank i säkert 2 timmar. tydligen ganska giftiga gaser enligt killen. hoppas jag skärper mig!!!