Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Lillie
håller med swenglish - vilken sötnos! och vilket fint namn ni har valt!
Lillie
håller med swenglish - vilken sötnos! och vilket fint namn ni har valt!
sofffy
hoppas du kryar på dig, se till att vila och bli upp-passad av din kille!
Hellur
ska du inte fika idag?
nu ska jag bege mig ner till bussen iallafall!
Tack för trevligt fika idag coh vad roligt att se dig bassekatt med lilla Emil och din bättre hälft Thomas
jättekul överraskning!!
Bianca
såg ditt sms, hoppas ananasen hjälper!
Ginger
jobbigt att ha det hängande över sig, det är ju inte direkt man själv som bestämmer när man ska föda!
det är inget snack om att sätta igång dig eller så?
ABC08
välkommen hit till vår trevliga tråd där vi inte alls är frustrerade över att bebisar går över tiden
Som bassekatt säger ska jag ju ha slutet på mars (26e) så du är i gott sällskap!
Swe
undra om entrecote, pommes och bea är gravidmat, vi åt precis det häromdagen coh vi lyckades på två personer smälla i oss en hel påse pommes!
Ser fram emot att du imorgon skriver att du åker in!
Murgrönan
på söndag om inte tidigare ska du också vara på G sådetså!!
hellur
låter inte kul att du är risig i magen! har ioförsig hört (nu är vi tillbaka på att vi blir överinformerade) att många är det när förlossningen skall börja. hoppas det är så för din del och inte influensan som härjar
Frill
grattis igen och välkommen hem! Tack för bra tips!
ska bli kul att se kort sen på Adam, och kul att det blev en kille,vi diskuterade faktiskt idag att det är överhängande tjejer som föds i vår tråd!
godmorgon tjejer!
har varit vaken till och från inatt men orkade inte ta mig till datorn
hoppas swenglish får åka in idag!
Karin99
oj, grattis, de brukar ju vilja sätta igång inom 2 dygn om vattnet går och inget mer händer!
Swenglish
kan du inte posta ett inlägg här på FL och be alla som tänkte föda på SÖS idag vänta tills imorgon, då borde ju nån plats bli ledig för dig?
Här är det lungt som i graven, ska snart hoppa in i duschen för att sen bege mig ut på stan för lunch med en kompis.
önskar jag hade en balkong jag kunde sitta och dricka kaffe på!
Swenglish
åhh äntligen! Ska bli så spännande att höra av dig sen när ni är hemma!
Murgrönan
nu är det verkligen din tur, inga fler bebisar här innan du fött!
själv har jag lunchat med en kompis och köpt en "åka-hem"body + byxor på Polarn och ska nu lägga mig i soffan, läsa en tidning och smarra smågodis!
Livet är verkligen jobbigt nu!
vivs
skönt att höra att allt är bra med er och dina tips tas tacksamt emot!
Både karin99 och swe är ju inne på förlossning, verkar som vi går två och två nu? Förra gången var det ju vivs och lillen!
Frill
supersöt kille - väl värt att vända på huvudet för!
ALLA bebisar i våran tråd har varit supersöta, vi pratade faktiskt om det igår att många inte tycker nyfödda är så söta men det gör jag iallafall!
1 1/2 vecka kvar för mig, emn bebis är välkommen ut närsomhelst!
Zul
när var det du skulle ha? (orkar inte gå in och kolla på listtråden)
Tänkter på Karin och swe nu, här lagar jag mat och de kanske ligger och krystar just nu!!??
Helt sjukt!