Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Swe - Åh! Ett bad lät skönt, men det kanske är att ta i att både duscha OCH bada inom en timmas tid Får ta det efter lunchen istället
  • Björklöv

Jag har ett litet tips att komma med, kolla upp och ring er BVC så att ni vet var ni ska med den lill* sedan. Jag gjorde det precis och det känns skönt att iaf påbörjat en relation med den person som snart ska klämma och titta och hålla på med MIN bebis vid ett flertal tillfällen

Fast ni kanske redan gjort det?? Vad vet jag

• Björklöv

Fika i Sickla blir perfekt, kanske en smula långt för mig att ta mig, men jag är ju van med den resan!!! Jobbar(jobbade!!!) extra på intersport där så då kan jag ju passa på att gå in och visa upp underverket för mina arbetskamrater

• Björklöv
    Lillen - Ja, du har väl kanske tio meter närmare eller nått sånt
  • Björklöv

Eller så åker man en hållplats till med saltsjöbanan och kliver av vid nacka station, så blir det lite närmare att gå till tartine!

• Björklöv

Godmorgon alla!

Undrar om det kommit nån bebis i natt, det var ju ändå fullmåne På tal om måne, var det nån som såg månförmörkelsen, riktigt häftigt såg det ut!!!

Det är inge' kul att vakna såhär tidigt en söndag tur då att det är skidor på TV! Femmilen och snart min favorit - starten på vasaloppet

• Björklöv

Hej å hallå!

Nyss hemkommen från BM, och allt såg bra ut! Bebisen är fixerad, magen har växt som den skulle. Blodtryck, blodsocker och hb var bra. Och en ny tid är nu inbokad på BF-dagen

Träffade Hellur påvägen ut

Nu ska jag äta lunch, är hungrig som en gnu 

• Björklöv
    Swe - Det gäller att se positivt på saken
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3