Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Coolt med fixerat Frill! Grattis!! Visst är det fint på Södra BB. Jag går där och ska dit nu på föräldrarkursen. Kommer få testa lustgas idag eller nästa gång, spännande
Coolt med fixerat Frill! Grattis!! Visst är det fint på Södra BB. Jag går där och ska dit nu på föräldrarkursen. Kommer få testa lustgas idag eller nästa gång, spännande
ÅÅåhh va avundsjuk jag är på er som är hemma. Låter hur skönt som helst! Jag jobbar iofs bara 2 veckor till, jehuuu!! Huvudvärken har gått över men jag känner mig fortfarande lite uppstressad och lättretlig. Tror det kommer gå över när jag slutar jobba och skulle det bli nån förgiftning så klarar sig troligen ändå barnet nu, går också in i v36. Jippi!! Känns sjukt bra och jag är absolut redo att pluppa ut den lilla NU! Tycker inte alls att det är så speciellt mysigt att va gravid...i alla fall inte jättegravid i kombination med stressigt jobb. Idag ska jag hämta min Mobywrap som jag beställt på nätet (kanske kan va nått Vivs o ni andra shoppoholics?
)ska bli roligt. Kram på er!
Halloj! Jag hade också en attack igår kväll med ilningar i underlivet, mensvärk och sammandragningar....men bebis rör på sig massor också så det känns helt sjukt. Jag tror att det är förvärkar, de skulle ju ändra sig så här i slutet?
Frukostbad låter superskönt! Vilken tid badar man då? Är det så att man badar innan jobbet då? I så fall hakar jag gärna på, men kan tänka mig att det är lite tidigt i så fall kanske.
Jag har också fått lite svag hormonrand nu på slutet, fast ovanför naveln. Kanske stämmer att det är en liten boy då?
Snart helg, jippiiiiI!!!!
Hej alla! Frukostbad låter ju sjukt härligt men jag får också vänta tills jag slutat jobba....två veckor kvar, och vid det laget har nog ett par av er fött redan...tihiii!! Ska också intervjua svärmor, det har jag missat! Mammas förlossningar har jag koll på, korta och okomplicerade som tur är. Mig tre dagar sent och syrran 2 veckor tidigt.
Ni är otroligt husliga tjejer! Jag ligger bara hemma och slappar så fort jag är ledig nu...
buhuu jag vill inte väga mig mer, sist hade jag gått upp 12 kg från inskrivningen...men jag gick upp typ 4 innan dess så jag känner mig jääääättestor!
Hej alla! Hoppas ni hade en skön bad-morgon! Avis! Snart kommer din bebis Swenglish, sjukt roligt och spännande. Ni är verkligen aktiva med matlagning, bakning och tvättning etc... jag gör verkigen inte mer än jobbar och chillar....Kollade mitt blodtryck igår och det har gått ner igen, känns skönt. Imorgon är det stora hjärtdagen, har ni tänkt hitta på nått speciellt?
Ang fixering så tror jag inte heller att det är nån garanti. Både jag och min syster var rörliga innan vi föddes, beror helt på vad man har för bäcken tydligen.
Bra presenter Vivs & Sole! Jag har köpt strumpor med hjärtan på och ett spel som han velat ha länge.
Hej alla & alla-hjärtanskramar på er!! Jag träffas också gärna måndag. Kan middag på kvällen och lunch om det är i stan för jag jobbar min sista vecka nästa vecka. Äntligen!!
MÅNDAG, LUNCH eller MIDDAG? Skriv in antingen eller eller båda, vilket som passar bäst.
Swenglish, lunch/middag
Björklöv, lunch/middag
Ginger, lunch(i stan)/middag
Grattis Bianca, måste känts bra! Jag fick också beröm av min chef men tycker inte jag förtjänat det. Mest på senare tid har jag blivit mer fokuserd på jobbet (konstigt...) men i början av grav var det ju omöjligt...Har inte varit på den gamle & havet, men ska ju va bra. Vi ska äta på Il tempo, en favorit- italienare.
Coolt och konstigt med andnings-rörelser, har inte kännt, tror jag inte. Ha en hjärtlig dag
Godmorgon! Kul med kamera Swenglish! Jag är nog fel person att diskutera detaljerna med...jag kommer ändå att få lämna beslutet till mannen... Idag är jag sjukt trött. Tror alltid i början på veckan att jag orkar hur mycket som helst, men i slutet känner jag mig helt utmattad, bara en vecka kvar nu! Jag hänger som sagt gärna med på måndag om jag hinner, vet aldrig hur jobbsituationen ser ut men hoppas hinna!
Visst blir man taggad för förlossning Pippil8! Man vill liksom inte gå därifrån förrän man fått sin bebis...Nu börjar det bli spännande att kolla tråden varje dag för att se om det har startat för nån. Alla börjar onekligen närma sig! Ha en bra dag!
Swenglish) - lunch/middag
(Björklöv) - lunch/middag
ALEXANDRA (Ginger) - lunch(i stan)/middag
(Hellur) - lunch
SOFIE(Sole) - lunch
(Zul) - lunch
LISA (LillenLillen) - lunch
VIVI (vivs) - lunch