Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
god morgon alla
god morgon alla
Åhh vad roligt med rea.. men jag ska nog inte gå.. kommer nog inte hitta nått.. om inte deras skötväska är på rea :p
Jag köpte både täcke och kudde från ikea. Kommer att använda kudden och vänta med täcket.. Det räcker nog med en filt tror jag..
Swenglish: Det finns ju tvättlappar av tex papper som är inte är behandlade med något som man kan blöta ned.. Men jag har också börjat fundera på detta med kemikalier och så
Jag satt och funderade på Sannixx, vilket sjukhus hamnade hon på? Är hon på Ds eller är det närmare till ks eller hs? Jag kan inte ens placera vart tyresö ligger..
Ohh fk har fastställt min årsinkommst, och jag har pratat med dom.. Och enklast är tydligen att planera från 21-20 för att få den summan man önskar vid nästa utbetalning.
Äntligen kan jag slappna av
Swenglish: En månad för oss normala är ju 1-30/31.. medans fk räknar 21-20.. Så en månad är tex 21 feb - 21 mars.. tar man ut x antal dagar under den perioden ska man få rätt summa pengar man tänkt då.. hänger du med?
Swenglish: jag ska testa det och strular det för mycket skickar jag in papper sen bara.. Men jag kan logga in och se vad de har för uppgifter om mig, tex årinkommst, sgi osv.. och det är ju en fördel
Man har ju offtast en skötväska som hänger på vagnen. Men borde man ha en nätkasse eller så med eller blir det för mycket grejer då?
Sole: vi bad henne kika lite om hon kunnde se könet.. och man kunde se hela paketet