Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Ja, det är sant Vivs, ska helt klart försöka satsa på det! Har också såna konstiga känningar med stickningar och molvärk på kvällen och natten. Tror också det är förvärkar...och jag simmar inte heller, badar mycket i badkaret iofs

• Ginger6

tihi mysigt Bianca Jag kände likadant igår. Åt en glass innan jag gick och la mig och sa till mannen att det känns som glassen rinner ut igen när man lägger sig ner... det är liksom inte så långt mellan magsäcken och munnen Kram på er!

• Ginger6

Låter bra Swenglish. Tack för trevlig lunch!

• Ginger6

haha, har också upptäckt det Swenglish. Shit va man är mysig Har också handlat ungefär samma som ni fast inte pump...det kanske man måste ha...Trist Torris, sicka jäkla apor! Du får säkert ett mycket bättre jobb när det är dags igen! Kram & ha en skön fredag!

• Ginger6

Vad är andningslarm?! Låter som sagt lite nojjigt jobbigt...men det kanske är bra?!

• Ginger6

STORA KRAMAR Bassekatt!! DEt var verkligen otroligt tråkigt att höra och samtidigt roligt att Emil och ni mår bra.
    Kramar till Sannix också som äntligen får åka hem, ofattbart att det gått fem veckor redan! Lycka till hemma med lilla Ida.
    Hoppas ni andra haft en lugn och skön helg, vi ses imorn på lunchen!

• Ginger6

Tack för mysigt lunch tjejer!! Får se om vi ses nått mer innan första leverans. Hem och drick champagne nu Vivs & Swenglish

• Ginger6

Puh! Nån som såg sista delen av Före födseln? Helt svettig av förlossnings- scenen... Jösses, det är nog inte så skönt!
    Frill, champagne ska tydligen sätta igång förlossningen (husmorsknep som fönsterputsning och kärleksstunder... )

• Ginger6

ja man har ju sett Gudrun innan men detta var ännu lite läskigare, Gudrun var ju cool. Nu vill jag INTE se nån mer förlossning före min egen!

• Ginger6

Happy semle- dag! Lustigt, har också sovit jättedåligt och är nu supertrött på jobbet. Blä! Ska iofs inte jobba så länge för sen är det sista tillfället på föräldrarkursen och det är såå mysigt. Ha en skön dag alla och varva semla med vila!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3