Inlägg från: majlinsa |Visa alla inlägg
  • majlinsa

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Det brann ju i Södertälje för ett tag sedan, idag ska jag köa för 75% utförsäljning..

En kompis stod igår från 10-15,30 då hon äntligen fick komma in, jag hoppas de blir lite mindre idag då vi kommer innan öppning.

• majlinsa

Hittade lite grejer på stadium idag.. Helt jkart värt att stå ute i kylan i 3½ timma..

Vi kommer även att flytta i mars/april, till Vallentuna..

• majlinsa

Vivs: norrgården hette området..
    Hittar inte alls i stan eller känner någon men det ska man väl ändra på hoppas jag

• majlinsa

Jag kommer gärna på tisdag och äter, får jag haka på någon vid medborgarplatsens t-bana och gå till resturangen med?
    För jag hittar inte i stan och gatorna säger mig ingenting..

• majlinsa

Vivs: Jag har skrivi till Sole och väntar på svar.. men mig är de lungt vi kan leta tillsammans =) Bara enklare om någon annan med lite bättre än lokalsinne än mig är med :p

• majlinsa

Indira ligger på Bondegatan. Närmaste T-bana är Medborgarplatsen och så gårm man längs Götgatan tills man stöter på Bondegatan, så öigger den en liten bit upp på vänster sida. Beställ och betala direkt i baren när ni kommer in och kom ner i källaren! Ska bli kul!
    Middag Indira 23/1 18.00 (träff för dem som vill kl 17.45 T-bana Medborgarplatsen mittemot McDonalds)

Swenglish
    Sole
    Bianca2
    J79
    Pippil8
    Vivs
    Frill
    Majlinsa

• majlinsa

Indira ligger på Bondegatan. Närmaste T-bana är Medborgarplatsen och så gårm man längs Götgatan tills man stöter på Bondegatan, så öigger den en liten bit upp på vänster sida. Beställ och betala direkt i baren när ni kommer in och kom ner i källaren! Ska bli kul!
    Middag Indira 23/1 18.00 (träff för dem som vill kl 17.45 T-bana Medborgarplatsen mittemot McDonalds)

Swenglish
    Sole
    Bianca2
    J79
    Pippil8
    Vivs
    Frill
    Majlinsa
    Lillie74
    Ginger
    Medusa

Idag träffas vi =)