• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Nej, vad tråkigt för Bassekatt! Måste ha väldigt blandade känslor. Jobbigt.
    Hoppas hon och Emil mår bra trots omständigheterna.

• Hellur

Bassekatt - Massor med kramar!!! Och grattis än en gång till lilla Emil. Hoppas ni blir väl omhändertagns så ni får komma hem snart.

Sannixx - Grattis till att du ska få åka hem med lilla Ida.

• Hellur

Zul, Emma, Sole och Vivs - Jag möter också upp er vid t-banespärrarna i morgon, kl. 11:50. Är osäker på vart Örtagården ligger.

• Hellur

Lillenlillen - Tack för råden. Har förresten också hört att vanlig hederlig febertermometer är bättre.

• Hellur

Hej tjejer!

Har varit borta sedan lunchen igår och är nu på jobbet så hinner inte läsa allt. Så ursäkta om jag missar något. Får ta igen det ikväll.

Tack för lunchen igår, var mycket trevligt!
    Får lite dåligt samvete, när jag satt på tunnelbanan till BM kom jag på att jag glömde betala... aj aj, fy fy

Var hos BM igår em. Min bebis har vänt sig!!! Huvet är rörligt och den igger högt, så hon sa att det inte var någon garanti att den stannar där. Ska höra av mig om jag känner något tumlande i magen så får jag komma in och dubbelkolla. Sedan får hon kolla på nästa besök så den inte vänt sig igen. Känns skönt!

Ha en bra dag!

• Hellur

Hej och godmiddag,

Är tråkigt att vara på jobbet. Är sååå redo att gå hem på heltid nu. Bara 6 st 50% arbetsdagar kvar efter denna!

Sover också sämre och sämre på veckorna nu. Har jag tur så somnar jag om lätt men är uppe 3-4 ggr/natt. Kan ju inte sova igen på morgonen eller dagen eftersom jag sitter på detta tråkiga kontor på dagarna. Klaga klaga klaga. Förlåt, men är trist här nu.
    Det som gör att jag har svårt att somna och ibland vaknar mer än annars är min mage. Den har börjat bråka ordentligt nu. Har svårt att göra nr. 2 och det trycker, kurrar, mullrar osv. Jobbigt.

Ja ja, ska jobba vidare lite. Hörs i eftermiddag.

Lillenlillen - Lycka till på UL idag!!!

• Hellur

Lillenlillen - Vad skönt att allt var bra! Nu kan du slappna av.

• Hellur

Sole -
    Har läst den förut, då skickade jag den till min sambo med texten "Den perfekta mannen".

• Hellur

Vivs - Du kanske snart är mamma.

Sole - Listan med värkar var jätte bra! Tack för att du informerar.

• Hellur

Häftig bild Lillenlillen! Vad roligt att få se sin bebbe. Det var ett tag sedan rutin UL i v.19.

Lyckades faktigst filma magen här om kvällen. Det var första gången som man verkligen såg en häl trycka ut tydligt. Det hela började att min sambo ville filma när den hickade riktigt ordentligt, hela magen hoppade. I samband med det började den röra på sig ordentligt, magen putade ut åt alla håll. Den slutade inte att puta ut och röra sig för fullt ett bra tag där inne. Det var roligt!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3