Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

ja, det är klart att man väljerdet som kommer först!

• bianca2

lillenlillen! jag skulle tycka det var skönt med en liten mage! jag tyckerdet varierar så otroligt. ibland tycker jag att jag ät störst i världen men igår var jag på vattengympa och de andra var minst lika stora som jag fast de skulle ha i april/maj.
    det viktigaste är ju att man följer sin kurva och det har ju bm koll på.
    sole! grattis till killen!
    kram kram

• bianca2

Ja! Det gör det säkert! Oftast är det ju absolut ingen fara. att de växer i olika takt. Ett extra UL är ju aldrig fel! Hoppas det går bra på måndag!!! Kram

• bianca2

Frill! låter som du och jag har exakt samma dag. precis så ser min dag ut idag!

• bianca2

hu, låter lite jobbigt. vi hade en del besök de senaste veckorna men nu har vi det lugnt! måste ju börja packa snart inför flytten. vi ska skriva på de sista konstrakten imorgon så jag vill vänta tills det är gjort! jag är ju skuksriven 50% och ledig idag men känner mig nästan tröttare av det. nästa vecka jobbar jag alla dagar utom onsdag men tar sovmorgon varje dag
    städa lite har jag precis gjort så jag ska lägga mig i ett härligt skumbad nu!

• bianca2

F-N!!!! Kan inte heller följa m pga av j-la möte! hade sett fram emot det så mycket. är skitsur!!!

• bianca2

GRRRR! sitter på jobbet o väntar på mötet som skulle börjat för 10 min sen!! är fortfarande arg som ett bi!!!!

• bianca2

hej! stackare Ginger! ta det lugnt.
    jag har inge mensvärk men jag var hos bm igår och bebben hade sjunkit ner lite. från rörlig till ruckbar! hopps den fixerar sig nästa gång!
    vad avundsjuk jag är på er för igår!!!
    ha en bra dag. kramar

• bianca2

hej! jag vill oxå vara m på nästa träff! jag är  näst sist känns det som. 15e mars!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3