Sole - vad jag har förstått så kan bebisen fixera sig långt innan födseln. Framför allt vanligt hos förstföderskor att de fixerar sig tidigt, ibland redan runt v30.. så det betyder inte att förlossningen är på gång men det är ju skönt att veta att den är fixerad inför förlossningen!
Har varit på del2 av föräldrakursen. Gick igenom amning och såg en film med små nyfödda bebisar som var såååååå söta
Nu längtar jag ännu mer efter bebis...sen gick vi igenom massage som man kan göra vid värkar. Och vad som händer vid akutsnitt och på neo. Mycket bra allting, och nu ska man vara färdigutbildad till förälder... he he.. en i gruppen hade redan fött barn, lite kul!
Apropå sömn så är jag dödstrött! Sover några timmar i taget och är resterande tid uppe och kissar, äter novalucol och försöker vända mig i sängen...börjar lessna lite på det här tillståndet nu!
Hellur - hoppas det inte är UVI. Jag har också, som Zul och Swenglish, trott att jag haft det några gånger men det har inte varit något för mig heller.. hoppas det är lika för dig!
Italienskt låter underbart