Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
jag har varit på internetdate förr i världen då man var singel o hängde på spray date, mne det här är första internetgruppdaten för mig
nu är det ju lätt att känna igen varandra iallfall
jag har varit på internetdate förr i världen då man var singel o hängde på spray date, mne det här är första internetgruppdaten för mig
nu är det ju lätt att känna igen varandra iallfall
min tycker att det är lite kul att retas med mig att jag är inne på FL, han vet ju att jag hängde dygnet runt på Bröllopstorget innan vi gifte oss i somras
Just nu är han på UGL-kurs och bor på internat hela veckan(vilket jag inbillar mig kommer vilja göra att han kommer hem och vill skiljas, det har jag hört historier om) så han har säkert glömt att vi ska träffas ikväll.
Nä skämt å sido, jag saknar honom mycket mer än vad jag brukar göra när han är bortrest, måste ha med graviditeten att göra!
Nu är klockan snart halv tre och jag har sovit 1 1/2 timme på soffan och har glömt vad jag skulle göra idag....ja visst ja! Börja läsa den där engelska boken om organisationer som hojtar på mig i vardagsrummet
Tycker för varje kurs att de tar rekord i hur mkt litteratur vi ska läsa, men de här är de sista 6 p innan mammaledighet och det är skönt!
majlinsa
då kanske det är skönt att du möter två innan och resten på restarurangen?
Du har ju mitt nummer om det skulle vara nåt, tror förresten vi alla är nervösa .-)
Swenglish
UGL betyder utveckling - grupp-ledare och man lär sig utvecklas som ledare och medlem i grupper. Tydligen ska den vara mentalt jobbig då man först "bryts ner" för att sen byggas upp. Men han var vid gott mod igår iallafall när jag pratade med honom!
Skulle faktiskt gärna själv vilja gå kursen!
ja verkligen!
fast den där historien om killen som omvärderade sitt liv efter den och skiljde sig och bytte jobb känns ju inte så uppmuntrande, fast innerst inne är jag ju inte orolig...
det som verkar vara så spännande är att man får väldigt mkt feedback på sig själv som person samt att man lär sig att ge feedback till andra.
man kanske borde meddela nån annan att vi ska träffas, typ syrran så att om jag inte ringer henne ikväll har ni kidnappat mig??
ånej o jag som lämnat ut mitt nummer till maljunsa
majlunsa ska det ju inte vara - majlinsa menar jag ju!
namnskyltar och sen så säger vi "hej jag heter xx och alla andra säger HEJ xx!"