Inlägg från: Lillenlillen |Visa alla inlägg
  • Lillenlillen

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tack alla för stöd i min lilla aggrotripp ;) Nu ska jag och sambon äta lunch ute (brist i kylskåpet) och sen träffa %"? bm nr 3...

Sole:

Japp, har fått lättare att ligga på rygg!
  • Lillenlillen

Nya BM (nr 3) var jättegullig och väldigt positiv och så. Så allt gick bra, synd bara att nästa möte bokades in _9_mars_.. Jag undrade lite stillsamt om det inte åtminstone gick att få typ direkt efter BF (3 mars) så jag skulle ha en rimligare chans att hinna dit, men någon sådan tid fanns minsann inte. Men men, varför gnälla när man inte kan ändra på det? :-P

• Lillenlillen
    Swenglish:

Ingen aning, de kanske tror att jag ska gå över? ;) Tror också att de vill att jag träffar min vanliga BM innan jag föder om det går.
  • Lillenlillen
    Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen

Blir det Östgötakällaren?
  • Lillenlillen

Jag tycker inte om vanliga mammakläder eller amningskläder, varför är de så fula? Är det för att de ska vara i praktiska material och modeller för att man ska kunna ha dem typ jämt och tvätta dem typ fem ggr i veckan? Har genom detta kommit på att jag ska sy egna, coola amningskläder, eller alltså toppar. Eller alltså sy om vanliga kläder... Har ni annars några tips på snygga som inte kostar typ 700 för en topp?

• Lillenlillen
    Swenglish:

Jag såg en snygg BH men den kostade ju för tusan 400 och så ska man ha minst typ tre så man kan tvätta hela tiden. Uj uj...
  • Lillenlillen
    ´
    Nu har vi gjort något som ni andra förmodligen gjorde typ kring tiden för Dackefejden - nämligen köpt oss en barnvagn :P
  • Lillenlillen

bianca2:

Nej men det satt nästan lika långt inne (bildligt talat?) och kostade en förmögenhet :P hahaha

• Lillenlillen
    Soffy:

Ja, jag har blivit rekommenderad Lindex egna men de är helt slutsålda här :( PLUS att jag inte vet vilken storlek jag kommer behöva. Har inte sett några i 75D (min troliga blivande size) än så länge :S Har en känsla av att det här kommer bli en dyr historia...
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3