• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

jag har varit på internetdate förr i världen då man var singel o hängde på spray date, mne det här är första internetgruppdaten för mig 

nu är det ju lätt att känna igen varandra iallfall

BF 26 mars
  • Sole

min tycker att det är lite kul att retas med mig att jag är inne på FL, han vet ju att jag hängde dygnet runt på Bröllopstorget innan vi gifte oss i somras

Just nu är han på UGL-kurs och bor på internat hela veckan(vilket jag inbillar mig kommer vilja göra att han kommer hem och vill skiljas, det har jag hört historier om) så han har säkert glömt att vi ska träffas ikväll.

Nä skämt å sido, jag saknar honom mycket mer än vad jag brukar göra när han är bortrest, måste ha med graviditeten att göra!

Nu är klockan snart halv tre och jag har sovit 1 1/2 timme på soffan och har glömt vad jag skulle göra idag....ja visst ja! Börja läsa den där engelska boken om organisationer som hojtar på mig i vardagsrummet
    Tycker för varje kurs att de tar rekord i hur mkt litteratur vi ska läsa, men de här är de sista 6 p innan mammaledighet och det är skönt!

BF 26 mars
  • Sole

majlinsa

då kanske det är skönt att du möter två innan och resten på restarurangen?
    Du har ju mitt nummer om det skulle vara nåt, tror förresten vi alla är nervösa .-)

Swenglish

UGL betyder utveckling - grupp-ledare och man lär sig utvecklas som ledare och medlem i grupper. Tydligen ska den vara mentalt jobbig då man först "bryts ner" för att sen byggas upp. Men han var vid gott mod igår iallafall när jag pratade med honom!
    Skulle faktiskt gärna själv vilja gå kursen!

BF 26 mars
  • Sole

ja verkligen!

fast den där historien om killen som omvärderade sitt liv efter den och skiljde sig och bytte jobb känns ju inte så uppmuntrande, fast innerst inne är jag ju inte orolig...

det som verkar vara så spännande är att man får väldigt mkt feedback på sig själv som person samt att man lär sig att ge feedback till andra.

BF 26 mars
  • Sole

man kanske borde meddela nån annan att vi ska träffas, typ syrran så att om jag inte ringer henne ikväll har ni kidnappat mig??

BF 26 mars
  • Sole

ånej o jag som lämnat ut mitt nummer till maljunsa

BF 26 mars
  • Sole
    majlinsa skrev 2007-01-23 16:09:05 följande:
    Sole: Jag är egentligen en man som luktar gammal fisk ;)
    aha! det är därför du inte har bilder!!

BF 26 mars
  • Sole

majlunsa ska det ju inte vara - majlinsa menar jag ju!

BF 26 mars
  • Sole
    majlinsa skrev 2007-01-23 16:10:32 följande:
    Sole: Precis.. eller så blir jag bara skum på alla bilder.. kan lägga upp en bild faktiskt *fixar*
    var inne o kikade nu!

Fin mage och du ser ju inte alls ut som en psykopat
    BF 26 mars
  • Sole

namnskyltar och sen så säger vi "hej jag heter xx och alla andra säger HEJ xx!"

BF 26 mars
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3