Inlägg från: Zeke sur |Visa alla inlägg
  • Zeke sur

Spå i händer!?!?

Finns det någon spågumma/gubbe här som kan hjälpa mig på rätt väg?

Man ska (om jag förstått rätt) kunna läsa sin livslinje i en hand och kärlekslinje i den andra genom att titta på den långa linje som börjar mellan tumme och pekfinger och sedan går ner mot handleden.
    Men vilken hand representerar vilken??

Och börjar den verkligen mellan fingrarna och går neråt eller börjar den vid handleden och går uppåt?

Hur ska jag tolka min händer?

• Svar på tråden Spå i händer!?!?
  • Zeke sur

Tackar för den Johan!!

Vet du om det finns någon lättförståelig översikt på hur man sedan ska läsa dom olika linjerna?

Är ju lite nyfiken men har inte varit inne på ämnet förut!?

• Zeke sur

Jag läste någonstans igår där det stod en del men det var lite för tekniskt för att jag skulle kunna tillgodo gör amig allt. Men i stort ska det vara som Johans säger att längd är längd och bredd är styrka, avbrott är ändringar och förgreningar kan vara tillfällen med extra influenser och styrka.
    Sedan var det något om att om man har många svaga linjer så tydde dom på stress och liknande men som sagt jag förstod inte allt!

• Zeke sur

Annika vilken hand gäller det då?

På min ena är linje 1 hel och fin men på den andra så delar den på sig och blir dubbel på 2 ställen?!?!

Ska jga leva dubbel liv kanske

• Zeke sur

Hmmm även där blir det liksom lite besvärligt för jag var vänsterhänt som liten men min dagmamma tyckte det var fullt så hon vande om mig och nu är jag mestadels högerhänt men vissa saker sitter dock kvar i vänster?!

Men dessutomså är det just i höger som jag har 2 delnignar på livs linjen!?!?

Spännande det här ju!!

• Zeke sur

Tjing!!

Där hade vi en med koll!!!

Tackar och bockar!!

Svar på tråden Spå i händer!?!?