Inlägg från: Lindusen |Visa alla inlägg
  • Lindusen

Spå i händer!?!?

Det som står i böcker stämmer inte ett dugg. Det är bara liknande betydelse meningar. När jag spår en människas händer så följer jag inte allas människors linje efter strekecken i handen. Utan det är helheten+ögonen på den man spår. Att spå människor är som att läsa olika böcker. Fast den ända skillnaden är att man ser hela allt innehåll på en gång. Sen måste jag som spår dela upp det hela.

• Lindusen

Jag har spått människor i handen ett antal gånger. Men jag har aldrig gått efter någon bok. Man tittar bara i en människas händer, och sen ser man det man ser. Tex: om ditt husdjur har dött. man kan även se vilket husdjur. man kan se kärlekslivet. vem som har dött. vad man ska akta sig för. Ja Allt kan man se. Men jag måste passa mig. För folk kan ändra sina öden på grund av mig. om jag förvarnar dem. det har hänt när jag varit på fyllan som jag är just nu. Och då drabbar det mig tillbaka. Jag har aldrig kollat min egen hand. vet inte varför? men jag vill leva mitt liv som jag gör det till. det borde alla göra. varför veta. strunta i det. livet e för kort.

• Lindusen

Folk kan komma fram till mig fortfarande och fråga om jag kan spå dem. Men då säger jag nej! När jag blev gravid så slutade jag med det... För det kändes rätt...
    Jag berättade för min mamma att jag kunde spå i händer. Då sa hon att även hon hade en gåva och att jag inte skulle va rädd...

• Lindusen

Jag ångrar nu att jag skrev detta.

• Lindusen

Johan:

Jag spår efter linjerna i handflatan. Ögonen speglar sig om hur man mår och och hur jobbigt man haft i sitt liv. Inte vad som skall hända. i handen där imot kan man tyda både och. Alla människor är olika med olika personligheter samt linjerna i hand flatan . Fast det är inget jag är stolt över. Önskar att jag inte kunde se....

Svar på tråden Spå i händer!?!?