• JUSTer

Pladdertråden!

+

Jag är här - någon liten by någonstans saknar en fåne
  • JUSTer

Cia: Håller med alla andra, det behöver inte vara nåt. Och det är ju bra att det inte kommer mer.

Vul redan på onsdag. Skönt att du inte behöver vänta längre i alla fall.

Kram

Gravid - v. 6
  • JUSTer

Jag berättade tidigare om min förra (lyckade) graviditet. Då fick jag sååååå onda sammandragningar efter sex så vi slutade med det. Men, min kropp ville inte acceptera det utan gav sig ut på egna äventyr på nätterna (sex-drömmar) och jag vaknade med ett leende på läpparna som snabbt övergick till ONT.

Apjobbigt.....

Gravid - v. 6
  • JUSTer

.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

lurkan v 11 bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v10, Bf 10 augusti
    Hanna v10, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Cia v7, Bf 29 augusti (Edgar enligt Marie )
    Lättja v7, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v6 Bf 3 september

Gravid - v. 6
  • JUSTer

Vågade mig på en magbild Inte från idag iofs......

Gravid - v. 6
  • JUSTer

Svarar AE här istället. Jag har börjat må lite illa men det är mest bara på förmiddagen, efter lunch går det bra.

Jag har inte kräkits ännu och det gjorde jag aldrig med Sara heller men jag mår så där lätt illa om jag inte äter konstant.

Det ser ju också lite skumt ut om jag sitter och äter hela tiden på jobbet så det blir till att smussla med kex och sånt.....

Gravid - v. 7
  • JUSTer

Jag håller med! Man saknar det men man vågar inte. Tänk om nånting skulle gå snett. Men det ska ju inte vara farligt.

Gravid - v. 7
  • JUSTer

Alltså, jag vill ju inte vara den som ifrågasätter GUD och så, men ärligt talat - hur tänkte han???

Gravsymptom 1: Flytningar, när det man är mest rädd för av allt här i världen är blod och de båda substanserna känns skrämmande lika.

Gravsymptom 2: Illamående, när man gör allt för att dölja sin graviditet för omvärlden.

Gravsymptom 3: Trötthet, när man ska försöka hinna göra allt man vill innan magen blir för stor.

Och kunde han inte ha byggt in ett litet lysande + eller - på nått diskret ställe så vi slapp spendera alla våra pengar på tester.

Allvetande, jo eller hur?

Gravid - v. 7
  • JUSTer
    Lättja:Samma här..... Hur mycket kalcium, flosyra och omega-3 är det i bananmuffins?

Gud - en kvinna med PMS....... inte helt otroligt. Vore det en man skulle vi nog de första symptomen vara ökad sexlust och gigantiska bröst. Och det skulle inte existera bristningar.
    Gravid - v. 7
Svar på tråden Pladdertråden!