Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Morron tjejjer..

Värst vad FL är seeegt idag

MissK.. Lycka till idag!! 

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Äntligen!!!

Thezz.. min A köpte den boken o han verkar gilla den... dock tycker han att det är en del "pekpinnar" i boken som han inte gillar... som "kolla INTE könet" mm

Lättja.. hur är det med humöret idag?

Lurkis... tycker oxå att det går upp o ner med hur man känner.. är ju iof inte första för dig som det är för mig men ändå, vad jag förstått så är det väldigt ovanligt att känna nåt varje dag så tidigt som det ändå är... även om det är andra

• Hannnas

Bel... *asg* precis de stycken som anders har svurit över

• Hannnas

Bel.. jo jag kan tänka mig det... visst, man kan ju absolut framföra sin åsikt men pekpinnestilen är inte uppskattad

• Hannnas

Lättja.. vaddå reagera .. haha finns nästan inget jag inte reagerar över ... tar dock sällan åt mig men kan oftast inte låta bli att reagera och ha åsikter... fan vilken jobbigt person man är Generad

Magda.. allt är fint o klart du kan åka själv ju skönt att inte ha oron över axlarna.. mäter de varje gång el vad är det de kollar??

• Hannnas

Jaz.. tycker du ska köpa den som vi pratar om faktiskt, den verkar jättebra bortsett från tekpinnen ang kolla könet

• Hannnas

Magda.. mm förstår din känsla... var i v20 m ebba va? usch... men denna gången kommer det vara annorlunda, denna gången kommer det gå bra

Jag ska ju på UL denna vecka längtar massor samtidigt som man är döskraj såklart...

• Hannnas

Lurkis... hur ska man känna i v18 då? finns det verkligen riktlinjer för hur alla ska känna o att alla dagar är lika säkert ingen fara... för jag känner mig rätt ogravid jag med ska jag ju säga... obehagligt är det men så ska det säkert vara...

• Hannnas

Lurkis.. LITE instabil.. hihi vet precis vad du menar!

missK ... UNDERBART!!! Får vi se bild?

• Hannnas

missK.. sicken skruttig läkare klart att de kan ta en bild..

Svar på tråden Pladdertråden!