Pladdertråden!
Morron tjejjer..
Värst vad FL är seeegt idag
MissK.. Lycka till idag!! ![]()
Morron tjejjer..
Värst vad FL är seeegt idag
MissK.. Lycka till idag!! ![]()
Äntligen!!!
Thezz.. min A köpte den boken o han verkar gilla den... dock tycker han att det är en del "pekpinnar" i boken som han inte gillar... som "kolla INTE könet" mm
Lättja.. hur är det med humöret idag?
Lurkis... tycker oxå att det går upp o ner med hur man känner.. är ju iof inte första för dig som det är för mig men ändå, vad jag förstått så är det väldigt ovanligt att känna nåt varje dag så tidigt som det ändå är... även om det är andra ![]()
Bel... *asg* precis de stycken som anders har svurit över ![]()
Bel.. jo jag kan tänka mig det... visst, man kan ju absolut framföra sin åsikt men pekpinnestilen är inte uppskattad ![]()
Lättja.. vaddå reagera
.. haha finns nästan inget jag inte reagerar över
... tar dock sällan åt mig men kan oftast inte låta bli att reagera och ha åsikter... fan vilken jobbigt person man är
![]()
Magda.. allt är fint
o klart du kan åka själv ju
skönt att inte ha oron över axlarna.. mäter de varje gång el vad är det de kollar??
Jaz.. tycker du ska köpa den som vi pratar om faktiskt, den verkar jättebra bortsett från tekpinnen ang kolla könet ![]()
Magda.. mm förstår din känsla... var i v20 m ebba va? usch... men denna gången kommer det vara annorlunda, denna gången kommer det gå bra
Jag ska ju på UL denna vecka
längtar massor samtidigt som man är döskraj såklart...
Lurkis... hur ska man känna i v18 då? finns det verkligen riktlinjer för hur alla ska känna o att alla dagar är lika
säkert ingen fara... för jag känner mig rätt ogravid jag med ska jag ju säga... obehagligt är det men så ska det säkert vara...
Lurkis.. LITE instabil.. hihi
vet precis vad du menar!
missK ... UNDERBART!!! Får vi se bild?
missK.. sicken skruttig läkare
klart att de kan ta en bild..