Pladdertråden!
Egentligen borde man det men samtidigt vågar man inte "boka" upp sig. Man vet ju aldrig hur dagsformen är!
Egentligen borde man det men samtidigt vågar man inte "boka" upp sig. Man vet ju aldrig hur dagsformen är!
Ska nog fortsätta kliva upp vid sju och dra ut på promenad istället för att sitta och hinka kaffe som jag gjorde förr. Numera har jag låtit bli att kliva upp för att det är tråkigt när jag inte klarar av kaffe längre...
Så om jag dyker upp här så beordra ut mig på mornarna! ![]()
Hanna: Kl 5 är i tidigaste laget...
Blir låååånga dagar då! Jobbar ju till 18,15-19,15 varje dag och killen kommer ju inte hem förrän 20, 21 nångång och inte förrän då är det middag! Sover nog hellre nån timme till då! ![]()
Jag slocknar vid 22-23! Jag var alltid uppe till 1 eller nåt förr!
Ni som är lite längre gånget än mig! Hur mycket och hur länge har ni kännt av mensvärk egentligen?
Jag skrev v11 där uppe för jag ska på inskrivningen i den veckan! ![]()
Magda: Ingen post än!
Jag blir ju så smått hysterisk hela tiden för jag har ju haft "mf molvärken" (både rygg/mage) ända sen innan bim och jag skulle inte ha nånting alls emot att det skulle släppa! Har det i princip dygnet runt och jag hade så här sist också! ![]()
Det känns som om skelettet sakta men säkert mals sönder om nån förstår vad jag menar...
Molande känsla konstant.
ae: Jag har bara utgått ifrån att alla har samma skit så lite snopet!
Har börjat inse att det kommer bli en lååååång grav om det går vägen! ![]()
JUSTer: Får nog spräcka den teorin för det var ju inte så länge sen som jag var gravid till v9...
Då hade jag mindre molvärk och tuttvärken slog till senare. Nu har jag konstant molvärk och tuttar som försöker ta död på mig!
Livmodern borde ju inte göra ondare nu än förra gången som bara var ett halvår sen? Den borde väl inte hunnit återhämta sig helt?