Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Bel.. jooo den bästa använder den varje dag, istället för en täckande underlagskräm den är superbra, snygg i färgen och man får en lätt JLo touch niice Kan kolla upp mer exakt vad den heter om du vill

Jaz... haha sött

Börjar fundera på att börja spara till amningströjor de är ju svindyra vill gärna ha Boob eftersom jag hört bara bra om dem, om skit om billiga från HM

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Thezz... haha ja Anders o jag flyttade ju ihop innan vi hade "fått till det" t o m men sen tog det ju inte många timmar innan han hade flyttat in heller

• Hannnas

Jaz... haha shiit vad myysigt här var det mer ett oromantiskt dansgolv på Grand

• Hannnas

thezz.. hahaaa nädu, här gick det undan 9 timmar hann vi träffas totalt innan hans namn stod på brevinkastet sen 6 veckor senare från det att vi träffats så förlovade vi oss... o sen bröllop på årsdagen

• Hannnas

Thezz.. lättfotad är vad jag är haha nädå, men det kändes bara så rätt aldrig upplevt det innan

• Hannnas

Bel... den är skitbra!! Har använt den i stort sett varje dag sen ja, ett par år nästan måste det vara iaf sen är det ju så med alla BUS att det som passar för en annan passar ju inte för den andra... men jag gillar den

• Hannnas

Bel... hade nivea innan, tycker Loreal är bättre, o luktar bättre, Niveas har en bilukt som är lite "bränd" tycker jag

Svar på tråden Pladdertråden!